Loomy Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/29/444889.html Bare jeg som syns dette var på tide? Endret 29. september 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Postet i såpeboksen allerede Jeg er enig med deg; dette var på tide. En mann som Krekar har ikke noe her å gjøre; vi bør heller ta inn 10 ærlige, skikkelige asylsøkere fremfor en slik person som han. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 For en herlig dag det er i dag. Nå ble jeg i godt humør. Håper han ikke hevner seg slik han har sagt noen kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Håper han ikke hevner seg slik han har sagt noen kommer til å gjøre. Gal mann. Hvis han virkelig trodde han kunne få fortsette å være her i landet når han truer med hevnaksjon hvis Norge sender ham ut, så er han rar. Det er jo en av de største selvmotsigelsene jeg har lest om! Hurra! Endret 29. september 2005 av Oleway Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 For en herlig dag det er i dag. Nå ble jeg i godt humør. Da er vi to! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Var det ikke så at nå skal han arrangere terrorangrep på Norge? Mente jeg leste det for litt siden at hvis han ble sendt ut, skulle han sørge for det. Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Var det ikke så at nå skal han arrangere terrorangrep på Norge? Mente jeg leste det for litt siden at hvis han ble sendt ut, skulle han sørge for det. Han truer med hevnaksjon. Skummel forside på Aftenposten den dagen det ble kjent - akkurat som det for litt siden var skummel forside av Gerd Liv-Valla. Endret 29. september 2005 av Oleway Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 men det er noen som sier at hvis vi kaster han ut av landet vårt, så vil kanksje landet vårt bli terrormål, men hvis han er så vil Norge være trygg. ka du tru? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Tror alle nordmenn i landet er enige om at dette var på tide Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Var det ikke så at nå skal han arrangere terrorangrep på Norge? Mente jeg leste det for litt siden at hvis han ble sendt ut, skulle han sørge for det. Han truer med hevnaksjon. Skummel forside på Aftenposten den dagen det ble kjent - akkurat som det for litt siden var skummel forside av Gerd Liv-Valla. Hehe! Dagens latter! Valla (og de røde) skremmer meg faktisk mer. Sansynligheten for å bli rammet av terror er ganske liten. Sansynligheten for å ende sine dager i depresjon på et kommunalt sykehjem er ganske stor. Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Jeg vil ikke ha en som truer med hevnaksjon i Norge, i hvert fall! Så nå får vi se om han kan bevise at norske myndigheter tok feil. Foreløpig virker det ikke slik... Han truer med hevnaksjon. Skummel forside på Aftenposten den dagen det ble kjent - akkurat som det for litt siden var skummel forside av Gerd Liv-Valla. Hehe! Dagens latter! Valla (og de røde) skremmer meg faktisk mer. Sansynligheten for å bli rammet av terror er ganske liten. Sansynligheten for å ende sine dager i depresjon på et kommunalt sykehjem er ganske stor. Du kan ha et poeng. Valla er nok nesten på linje med Mullah, ja. Endret 29. september 2005 av Oleway Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Krekar truer Norge med hevn Ja da får vi se om han mente det eller ikke. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 På tide han blir kastet ut. Han har INGENTING i Norge og gjøre. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 nesten en grunn til å gå på byen å feire med en pils =D Lenke til kommentar
Decline Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Tja bryr meg egentlig en viss plass hvor Krekar befinner seg til enhver tid. Det viktige er at han får fair, saklige rettssaker. Om han så vises ut, så ok. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Utrygghet og trusler er teoristens største våpen. Uansett tviler jeg kraftig på at Mullaen vil gjøre alvor av truslene og på noen måte øke sannsynligheten for en terroaksjon. Når da Norge faktisk ER et terrormål allerede (link), er det viktigere saker vi bør prioriterer. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det viktige er at han får fair, saklige rettssaker. Hell naw? Fyren er geriljaleder, og terrorleder, for ikke å nevne at han truer Norge. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 FredericC, tilogmed nazistene fikk rettssak. Vi lever i et demokrati. Om du ikke liker det, flytt til Saudi-Arabia. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 FredericC, tilogmed nazistene fikk rettssak. Vi lever i et demokrati. Om du ikke liker det, flytt til Saudi-Arabia. Vi lever i et demokrati. Og slike vedtak bør fattes på korrekt måte. Men er virkelig systemets gang viktigere enn resultatene systemet er lagd for? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Dette feirer vi med døvespråkets tegn for "fest": Endelig kvitt sirkus Krekar(eller?)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå