onkelarne Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Skal kjøpe bærbar pc til rundt ca 12000. Så tenkte jeg på denne til 11.952link fra shg.no Men etter å ha snakket med en del kompiser, har ingen hørt noe om Shg, så jeg lurte på om noen viste noe om dette er en leverandør man kan stole på? Trenger litt hjelp... Endret 29. september 2005 av onkelarne Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skal kjøpe bærbar pc til rundt ca 12000. Så tenkte jeg på denne til 11.952link fra shg.noMen etter å ha snakket med en del kompiser, har ingen hørt noe om Shg, så jeg lurte på om noen viste noe om dette er en leverandør man kan stole på? Trenger litt hjelp... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=433190 Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skal kjøpe bærbar pc til rundt ca 12000. Så tenkte jeg på denne til 11.952link fra shg.noMen etter å ha snakket med en del kompiser, har ingen hørt noe om Shg, så jeg lurte på om noen viste noe om dette er en leverandør man kan stole på? Trenger litt hjelp... Bare vær obs på at SHG leverer noen av maskinene sine med dansk tastatur. Æ og Ø har byttet plass. Lenke til kommentar
akriste Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg bestilte en Acer fra Shg for noen uker siden og er meget fornøyd. Rask levering og god oppfølging. Og for noen priser! Eneste minus er at maskinen har dansk tastatur, men det er visst bare å bytte om tastene. Har ikke gjort det selv ennå. Shg anbefales varmt. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg bestilte en Acer fra Shg for noen uker siden og er meget fornøyd. Rask levering og god oppfølging. Og for noen priser!Eneste minus er at maskinen har dansk tastatur, men det er visst bare å bytte om tastene. Har ikke gjort det selv ennå. Shg anbefales varmt. Dette ble vel litt gjentagelse vel Lenke til kommentar
akriste Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg bestilte en Acer fra Shg for noen uker siden og er meget fornøyd. Rask levering og god oppfølging. Og for noen priser!Eneste minus er at maskinen har dansk tastatur, men det er visst bare å bytte om tastene. Har ikke gjort det selv ennå. Shg anbefales varmt. Dette ble vel litt gjentagelse vel Oi, beklager så mye. Ville bare fortelle om hvor fantastisk jeg synes Shg er. Altså skildre MIN opplevelse av handelen, og hva JEG synes om det danske tastaturet. Det var alt. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Oi, beklager så mye. Ville bare fortelle om hvor fantastisk jeg synes Shg er. Altså skildre MIN opplevelse av handelen, og hva JEG synes om det danske tastaturet. Det var alt. Hyggelig at du er fornøyd, og det er jo greit med en tilbakemelding om levrandøren for det er det faktisk ikke mange av her Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vurderer sterkt en 8000 med dette som julegave til meg selv: Centrino 2.0GHz (Dothan), 1024MB DDR333, 80GB HD (16MB Cache), 15.4” TFT, DVD±RW, ATI Radeon 9700/128MB VGA, 54MBIT WLAN, LAN, Card Reader Er det mulig å få noe bedre hos andre butikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå