MistaPi Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) http://www.beyond3d.com/forum/showthread.php?t=24069 Endret 29. september 2005 av MistaPi Lenke til kommentar
Advancer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Veldig kjekk link du gav Takker! Her er en annen nyttig, angående siste update av ATT: Ati Tray tool: http://www.guru3d.com/article/atitraytools/189/ Sakset fra siden: 1.0.3.750 (September 28, 2005) Added support for Adaptive anti-aliasing mode. Substantially improves visual image quality by enabling supersampling anti-aliasing on transparent textures, and multi-sampling anti-aliasing on all other textures. This delivers exceptional levels of image quality, while maintaining very high levels of performance. (Only Catalyst 5.9 and up and only if supported by hardware) //Advancer Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Sugde en del FPS, menmen, er bra å ha muligheten ihvertfall =) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Veldig kjekt, skal prøve selv så snart jeg får muligheten. Man må ha 5.9 Driveren? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) kan noen poste 2 screenshots fra et spill med og uten? edit: leif Endret 29. september 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Litt ukjent med denne teknologien, skal dog snart få et ATI kort. Noen som har noen screens som viser forskjellene mellom den overnevnte AA og "vanlig" AA? Lenke til kommentar
guezz Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 kan noen poste 2 screenshots fra et spill med og uten? edit: leif X800 Pro 1024*768 med 6xAA og 16xAF AI av (fra B3D) På Av: fortsatt 6xAA Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 nice.. men jeg forsto ikke en drit hvordan jeg skal lage det.. gikk i regedit dit jeg skulle.. men vet ikke hva jeg skal gjøre der.. noen som kan forklare med screenshot? Lenke til kommentar
guezz Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) nice.. men jeg forsto ikke en drit hvordan jeg skal lage det.. gikk i regedit dit jeg skulle.. men vet ikke hva jeg skal gjøre der.. noen som kan forklare med screenshot? 1.0.3.750 (September 28, 2005) Added support for Adaptive anti-aliasing mode. Substantially improves visual image quality by enabling supersampling anti-aliasing on transparent textures, and multi-sampling anti-aliasing on all other textures. This delivers exceptional levels of image quality, while maintaining very high levels of performance. (Only Catalyst 5.9 and up and only if supported by hardware) ATI Tray Tools But first (B3D)! "Use the search function in regedit (Run) for "ASTT" and then up to several "ASTT_NA" will appear. Change the the value(s) to "0". To enable adaptive AA you have to create a new entry ASTT and set it to 1. The ASTT_NA entry I mentioned above is only there to make the option visible in the ATT/CCC tray icon." It works on R4XX cards (easy to check in HL2) but I'm unsure if older generation cards support it (like R3XX). "Transparency AA" on a G70 MSAA (Crap) SSAA (Nice) X800 Pro 1024*768 with 6xAA and 16xAF AI off (from B3D) On (fps in this picture 64) Off (fps in this picture 74) Futuremark Endret 29. september 2005 av guezz Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 ok.. så ATI tray har den implantert.. har aldri brukt det flr.. kan jeg ha in CCC eller skal jeg slette den først? Lenke til kommentar
guezz Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) ok.. så ATI tray har den implantert.. har aldri brukt det flr.. kan jeg ha in CCC eller skal jeg slette den først? Du kan bruke CCC, men ATT er mye bedre! Du må uansett bruke register-hacken! Prosedyre - Avinstallere Catalyst - Boot - Installer 5.9 (ikke velg CP eller CCC under installasjonen) - Installer ATT (husk å la ATT starte med Windows) - Boot Endret 29. september 2005 av guezz Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 ok.. så ATI tray har den implantert.. har aldri brukt det flr.. kan jeg ha in CCC eller skal jeg slette den først? Du kan bruke CCC, men ATT er mye bedre! Du må uansett bruke register-hacken! Prosedyre - Avinstallere Catalyst - Boot - Installer 5.9 (ikke velg CP eller CCC under installasjonen) - Installer ATT (husk å la ATT starte med Windows) - Boot er det slik når man installerer nye drivere (eks 5.8 til 5.9.) at man BØR slette CCC før ATT? eller går det helt fint med.. hvis jeg ikke "trenger" så gidder jeg ikke og slette Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) ok.. slettet CCC og installerte driveren og WDM.. nå.. kan du ta et screenshot der du forandrer filen i regedit? jeg vet ikke hvordan.. EDIT: satte ASTT_NA til 0 og lagde en ASTT og satte den til 1 som det sto i forumet.. nå, hvor finner jeg instillingen i ATT? edit2: søket i registeret og forandreet ALLE ASTT_NA jeg fant til 0 nå fikk jeg den i ATT.. men måtte jeg ikke lage enda en med bare navne ASTT? EDIT3: tja.. en liten test Programmet: Standard AA: Super AA: Endret 29. september 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Imponerende, det ser mye bedre ut Dette skal prøves ganske så kjapt ! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Imponerende, det ser mye bedre ut Dette skal prøves ganske så kjapt ! og se på FPS'en min.. 1 fps mere på Super AA og gikk ned bare 2 fps i stress test Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) *Magnus*: Prøv Highway under togbrua Det likte ikke min maskin med 6xAA + 16xAF noe særlig... Endret 29. september 2005 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Merker dere noe visuell forskjell mellom 6 og 4XAA (og 8/16XAF? Synes det ser helt likt ut jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå