Arve Systad Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Av og til når eg starta opp winMX, så bjynne Musa å hakke (flaut.. :razz: ), og av og til så blir skjermen svart og d komme opp ei melding : "Attention on signal, check input signal blablabla..." shøl om eg veit at skjermen e shikkeli putta inn... KA SKA EG JER?? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 vet ikke hva som er feilen men prøv å slett winmx og innstaler det på nytt! hvis problmet fortsatt er der så har ikke jeg peiling på hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Det er SPYWARE som sjekker hva som er på skjermen din og sender en skjermdump(les:screenshot) til microsoft så de kan se om du har noen ulovlige programm kjøranes. Når musa lagger er det fordi microsoft scanner gjennom harddisken din! Det er en konspirasjon... Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Ja, de er overalt. Scanner harddisker, tar screenshots og stjeler colaen din... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 heh, har formatert no.. men allikevel, d skjedde me masse andre program og.. (når eg ik va online og...) Lenke til kommentar
Ramboy Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 WinMX er ikke spyware. Det er noe av prinsippet til Frontcode at de ikke skal stappe masse spyware i programmet. Høres ut som problemet ditt er relatert til noe annet. Civilx: LOL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå