Joachim_F Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Namco fortsetter å flørte med PC-folket - nå har de kunngjort et Warhammer-basert sanntidsstrategispill fra folkene bak Armies of Exigo. Les mer Lenke til kommentar
apefisk Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Dette gleder jeg meg til. Vil bli genialt å løpe rundt med store Chaos-styrker, med Archaon osv og nedkjempe stygge mennesker Håper bare spillet vil bli forseggjort, og at de gjør alt de kan for å glede oss Warhammer fans Endret 29. september 2005 av apefisk Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Dette gleder jeg meg til. Vil bli genialt å løpe rundt med store Chaos-styrker, med Archaon osv og nedkjempe stygge mennesker Håper bare spillet vil bli forseggjort, og at de gjør alt de kan for å glede oss Warhammer fans Enig, enig Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Håper man får spille med helter ala Valten - Exalted of Sigmar, Archaon, Teclis osv...(mer info om disse; les Storm of Chaos) Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Har ventet så lenge på dette, Elsker Warhammer Dark Omen, håper dette blir minst like bra, litt skuffet over få hærer man kan styre :| Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Er ikke helt enig der. Når Chaos invaderer The Old World kommer de ikke med 50 mann, heller 50 000 og derfor blir det litt mer logisk at man får hærer å strutte med Er fullstendig enig i at Warhammer Dark Omen hersker! Endret 20. november 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg forklarte kanskje ikke nok, men jeg mente ikke at det var skuffende å styre hærer, men antall hærer man kan styre, eller du kan si, antall raser man kan styre. High elves er vel strengt tatt en av de minst viktige rasene i old world. Er jo godt isolert ute på øya si, hade heller sett for meg Greenskins, kanskje Bretonnia? Å hvertfall Dwarves. Kanskje til og med Wood Elves ? Å når chaos invaderte måtte de vel igjennom Kislev... Så russerne er vel også aktuelle Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Ahh...nå forstår jeg hva du mener Er også litt skuffet over hvilke raser som er tatt med; high elves er ikke spesielt viktige nei. De sitter i Ulthuan og napper i loffen(kanskje foruten Teclis) mens resten av verden går sin gang. Dvergene er jo veldig sentrale i The Old World. Ikke nok med at de er allierte med Empire, slayerhæren fra Karak Kadrin stoppet jo nesten invasjonsstyrkene til Vardek Crom alene i Storm of Chaos. Merkelig at de ikke har tatt de med. Flere raser kommer nok når utvidelsespakkene blir lansert. Endret 20. november 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg