Hayer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hei! jeg har drevet med Java litt men trenger kurs... Så jeg lurte på om dere kunne poste noen linker der jeg finner kurs om Java og javascriptering på norsk. jeg finner kurs men de er på engelsk og andre språk å det er ikke så lett og forstå... Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hva er du egentlig på jakt etter? De fleste høyskoler og universiteter i Norge tilbyr kurs i java og annen programmering. Eller er du på jakt etter web-baserte øvelser/innføringer/kurs? I så fall er dette et fint sted å starte. Evt. kan du se på forskjellige fjernundervisningstilbud om de har noe som relevant for deg... Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Skrev jeg ikke PÅ NORSK?? Lenke til kommentar
boemane Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Skrev jeg ikke PÅ NORSK?? Ingen grunn til å skrike Vet ikke om så mange norske java-kurs som er fritt tilgjengelige. Jeg driver så smått å skriver en Java Guide, som går tregere enn forventet.. De første 4 kapitlene er ute, men resten av kapitlene er satt på "vent" noe mens jeg bygger om siden. http://java.devsiden.info/ Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ønsker du å lære deg å programmere, kommer du ikke utenom engelsk. Så det kan være like greit å hive seg ut i det først som sist. Det finnes endel bøker norsk. Søk litt her på forumet, så finner du tips. Lenke til kommentar
Frankium Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Viss du har penger nok så kan du jo ta en titt her:Tisip Ellers kan du jo bare lære deg java selv, men får selvsagt ikke noen papirer på det da... Edit: de tisip-folka har en del andre, mer avanserte javakurs og. Er omtrent samme opplegget som HiST kjører (de har faktisk alle Tisip fagene som valgfag), og det er mange som har lært å programmere på HiST. Endret 1. oktober 2005 av chrjoha Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Kan anbefale Lysarkene til faget IT1103 Programmering grunnkurs, eller IT1104 Programmering Videregående kurs på NTNU http://www.idi.ntnu.no/emner/it1103 http://www.idi.ntnu.no/emner/it1104 Gå inn på spesielle tjenester->nedlasting Skrevet av Arvid Holme, tar for seg alt fra det helt elementære og utover i detalj. Kursene er beregnet på folk som har null programmeringserfaring, så du får begynne der det passer. Lenke til kommentar
jogrba Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvorfor gidder dere egentlig å bruke energi på å hjelpe den fyren etter måten han svarte Mr.Garibaldi på? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvorfor gidder dere egentlig å bruke energi på å hjelpe den fyren etter måten han svarte Mr.Garibaldi på? Må si jeg mistet all interesse for å hjelpe fyren, etter måten han svarte på.. Hyggelig å se at jeg ikke var den eneste som reagerte på oppførselen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå