WzUp Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Jeg har ett Asus TUV4X HK. Jeg har lastet ned en registry fix som skal fixe slik at jeg kan kjøre i 4x agp på ett HK med VIA 694x (http://download.asus.com.tw/mb_dl_menu.asp nederst). Allikevel når jeg går inn på informasjon om Grafikk kortet sier den at den kjører på 2x AGP!! Graff kortet er ett gef4 4400 fra asus. Xp Proff er OS'et. Noen som vet hva jeg kan gjøre???? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 ordna agp 4x i biosen? ikke sikkert den står på auto. kan jo stå på 2x men det er bare et forslag.... Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Nei, da... den står på 4x.. det er det som er problemet. Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Plz.... ingen som vet. Mye av effekten på graffkortet går ned med 2x agp....gjør det ikke??? Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Ok... får prøve igjen i dag. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre??? [ Denne Melding var redigert av: WzUp på 2002-08-17 16:39 ] Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Kast HK, og kjøp nytt . Problemet løst. Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Det er nytt!! Kjøpte det fordi det gamle HKet ikke hadde nok PCI plasser og ikke støttet mer enn 40GB hdd. Har ikke råd til å kjøpe nytt HK/Prosessor/DDR ram ennå, så jeg kjøpte dette HK fordi det var billig, og så kan jeg oppgradere senere når jeg får penger (Neste år sikkert....). Det må da være mulig å løse dette problemet. Skal jeg klage på det kansje?? Databutikken har ikke det kortet inne mere da, men kansje jeg får ett annet i erstatning, men det beste hadde vært om jeg hadde kunne på fixa dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå