Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Åpne porter på SpeedTouch 5x6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter også.Jeg får åpnet porter inni ruteren,men allikevel så virker ikke portene.Jeg får heller ikke åpnet for ip-telefoni,så mora mi klikker snart uten fasttelefon.Noen andre som kan vise oss dette?Ikke nevn kontakt NGT eller teleselskapet.Enten svarer de ikke,eller så skjønner de ikke hvordan man gjør det.

Lenke til kommentar

start--> run

telnet 10.0.0.1

user: ngt

psw: ChkBid114

--> quick menu --> Network Adress Translation

Jeg har ikke speedtouch, men rutern som følgte med fra NGT. Usikker på om det er samme fremgangsmåte.. men prøv.

tunam85, sikker på at du endra portene til riktig lokal ip ?

Lenke til kommentar

åpne din browser, gå til adresse "10.0.0.1"

Da kommer du inn på webinterfacet til ruteren. På 516 ruterene ligger funksjonen for å åpne porter i verktøyskassen. Nå har jeg ikke en sånn ruter tilgjengelig, så jeg kan ikke gi deg noe steg-forsteg forklaring, men det er rimelig selvforklarende derifra.

-Stigma

Lenke til kommentar
åpne din browser, gå til adresse "10.0.0.1"

Da kommer du inn på webinterfacet til ruteren. På 516 ruterene ligger funksjonen for å åpne porter i verktøyskassen. Nå har jeg ikke en sånn ruter tilgjengelig, så jeg kan ikke gi deg noe steg-forsteg forklaring, men det er rimelig selvforklarende derifra.

-Stigma

Gått inn der en del ganger, men får det ikke til å funke fordet, skjønner ikke hva jeg skal gjøre.

azureus2.JPG

azureus.JPG

EDIT: prøvde nå å sette trigger protocol til tcp og trigger port til 6881 men det hjalp fint lite. Noen som vet hva som må gjøres?

Endret av lperik
Lenke til kommentar
skru AV upnp i azueres

Så var det å få til det da, finner ikke ut hvordan jeg gjør det.

møkk ass, endelig fått rask linje, så får jeg faen ikke utnytta det. Ingen som har link til en guide hvordan man åpner port 6881 a?

Kom på en ting til forresten, har 3com wireless 11b gateway, kan denne være synderen her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...