Hayer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hei! jeg vett at DirectDraw koster en del og det... Men jeg lurer bare på hvor jeg skaffer det og om jeg kan laste ned en 30 dagers demo eller noe? Hilsen HaYeR(Cs?) Lenke til kommentar
Gazette Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Øh, hvis du tenker på DirectDraw som er en del av DirectX så koster det ingenting. Ta en tur innom microsoft sin hjemmeside og last ned nyeste SDK'en der. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Oki....Trudde det var kjempe dyrt jeg... Kan noen gi meg linken rett til downloaden... Finner den ikke Lenke til kommentar
Gazette Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 MSDN er din venn Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Hver gang jeg går gjennom den sikkertes meldingeng og alt det der så går det ikke...Den sier at jeg ikke er koblet til nettet... :S?? Lenke til kommentar
saivert Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Managed DirectX er det du leter etter. Dette er en samling assemblies som lar deg bruke DirectX bibliotekene i din .NET kode. DirectX inneholder dette: - DirectSound (alt som handler om lyd) - DirectInput (sentralisert spillkontrollerstøtte) - DirectPlay (nettverkslag for flerspilling) - DirectDraw (2D maskinvarebasert rask opptegning) - Direct3D (3D grafikk) - DirectShow (codec, Audio og video) - DirectMediaObjects (høynivåobjekter for DirectShow) Det er noen andre teknologier her også som jeg sikkert ikke har nevnt. Chup di doo! Lenke til kommentar
Burdi Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hey.. Lette etter det samme som deg og fant det.. linken er her! Hilsen Burdi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå