vandal Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (Beklager hvis dette er spurt om mange gnger før, har prøvd å søke.) Jeg må foreta en formatering av min laptop. Problemet er at jeg har rota bort lappen der jeg skreiv opp nøkkelen for å komme inn på det trådløse nettverket hjemme. Passordet er inne på laptoppen nå, men vises som kjent kun som "prikker". Kan jeg på noen måte få fram dette passordet før jeg formaterer harddisken? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det er bare å koble seg til på routeren via kabel, det, og logge på som vanlig... Lenke til kommentar
Albino Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Bytt passord på routeren i stedet, alternativt reset router. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Når du går inn i routeren skal det stå der. Lenke til kommentar
vandal Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 OK, takker for svar! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Koble på ruter (via kabel), der vil passordet stå i klartekst. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå