vstr Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) altså, eg går VK1 tømrer, og et av fagene vi har i år er hus tegning. og så lurer eg på om det finnes programmer som er bra til å tegne hus skikkelig på. Helst gratis, men det går med betaling og. helst ikkje sketshup. *emnefelt rettet* Endret 29. september 2005 av el-asso Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Mener og huske at TurboCAD var en variant som ikke kostet all verden. Ikke den mest avanserte variante som finnes, men til prisen helt OK (Kr. ~850,-). (merk: Jeg har ikke testet de siste versionene, men jeg tviler på at produktet har blitt noe dårligere ) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 De jeg bruker: VektorWorks Archicad<-- enkleste Men Autocad er også veldig ofte brukt blant arkitekter, men 3D mulighetene der er meget bregrenset. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 jeg synes da at det er gode 3 d i Autodesk Architectural Desktop 3.3 bruker det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå