co2 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Gikk fra 2 til 3 sist år. Og har glemt alt og er helt lost nå(VK1) Hva skjer om jeg stryker kun i dette faget? -Må jeg ta noe på nytt eller? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 du må ikkje ta faget om igjenn, men snitt karakteren din går betraktelig ned. hvilke linje går du? hvis det er et yrkesrettet fag du hålder på å stryke i , ville eg skjerpet meg. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Allmenn VK1. -Men så det var stort rom for forbedring altså. Men herregud, har jo glemt det som er helt grunnleggende også Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 du vil få karakter 1, og vil kun få 1. poeng fra det faget på kortet. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvilket fag er det snakk om? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Trudde en ikke fikk vitnemål om en strøyk i en karakter på videregående jag. Så hørte jeg når jeg gikk der. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Hvilket fag er det snakk om? Deutsch! Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Karakter 1, altså stryk, vil medføre at du må ta det på nytt igjen. F.eks. med privatisteksamen. Du vil ikke ha studiekompetanse fordi du ikke har nok antall timer (med mindre du har for mange). Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Du må ta opp igjen enten ved & gå opp som privatist, eller begynne på nytt med hele shitten, hvis du ikke gjør dette får du ikke Vitnemål eller hva det heter... Ps, ikke stryk i dag det er brae stress... Hvordan vet jeg dette hinthint matte er kjedelig, spill på kalkisen er bedre Endret 3. oktober 2005 av Best0 Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Karakter 1, altså stryk, vil medføre at du må ta det på nytt igjen. F.eks. med privatisteksamen. Du vil ikke ha studiekompetanse fordi du ikke har nok antall timer (med mindre du har for mange). 4928538[/snapback] Nei, hun/han vil uansett ikke får studiekompetanse, for på Allmennfag så er tysk (eller evt fransk) obligatorisk fag i 2.klasse. Hun/han må derfor ta opp igjen eksamen i faget. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 han/hun MÅ best tysk for & få generell studiekompetanse, grunnen til og gå på skole Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Du vil miste retten til å få primærvitnemål. Det vil si at det blir vanskeligere å komme inn til studier, fordi du ikke bli prioritert på lik linje med andre primærsøkere. For å få vitnemål må du dessuten ta opp faget, eller andre fag, slik at du får nok timer. Hvis ikke får du utstedt et kompetansebevis, som ikke kan brukes til å søke på videre utdanning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå