Fract Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Ja som sagt så tok lynet pcen min i natt, gankse kipt om jeg får si.. Men nå har jeg en god grunn til og kjøpe ny Jeg har sett meg ut en ferrari 4000 men er litt usikker på hvilen av de to alternativene jeg skal velge. Er det samme maskin, den eneste forsjelden er xp home og xp pro ? Leste i en en tråd at det ikke var noen problem og bytte ut ram og hdd til pc 3200 og 7200rpm. Er det noen som har gjort dette ? Tenker på varme utvikling og slikt, vil ikke ødelegge maskinen med en gang. Hvordan er det evnt med garanti vist jeg gjør dette ? Sir-Ivar Endret 29. september 2005 av sir-ivar Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Samme maskin, bare forskjellig windows versjon. Garantien forsvinner ikke, ved å bytte hd eller putte inn ekstra ram. Men du har ikke garanti på den nye disken eller minnet. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ferrarri'ene utvikler mye varme utifra hva jeg har hørt i andre diskusjoner... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Du trenger ikke tenke på varmeutvikling når du bytter til raskere ram/hd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå