United1 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hei! Jeg har en gammel Nokia 2100 som nå begynner å irritere meg noe voldsomt. Batterikapasiteten er, og har alltid vært, helt elendig. Derfor trenger jeg en ny telefon. Jeg bruker den til å ringe med, samt sende meldinger. Kamera, MP3, radio osv har jeg ikke behov for. En liten, nett telefon, med god batterikapasitet og som generelt sett også er god er det jeg søker. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Vil anbefale deg å lese denne tråden: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=475590 Virker som at trådstarter der er ute etter omtrent lik mobil som deg, og han har fått endel forslag å se nærmere på. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 SOny Ericsson J300 kunne vært noe, kanskje? Lenke til kommentar
United1 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 SOny Ericsson J300 kunne vært noe, kanskje? Så absolutt. Jeg har sjekket denne og det virker som denne får skussmål. Dere som har litt mere peiling på meg enn slikt, hva skiller K300i fra J300. Foruten at K300i har kamera selvsagt. Jeg ser nemlig at prisforskjellen er tilnærmet lik null, ja faktisk er K300i billigere enkelte steder. Er det noe J300 er bedre på. Det bør den jo nesten være. Lenke til kommentar
United1 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Vil anbefale deg å lese denne tråden:http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=475590 Virker som at trådstarter der er ute etter omtrent lik mobil som deg, og han har fått endel forslag å se nærmere på. Jeg ser at en forskjell mellom K300i og J300 er at førstnevnte har trippelbåndstøtte, mens J300 har dual. Hva vil det i praksis si? Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 I praksis vil det si at mobilen kan benyttes i mye større deler av verden når man har trippelbånd. Dette inkluderer blant annet store deler av Amerika. Med kun dualbånd-støtte blir det innskrenket til de i verden som bruker samme GSM-frekvens som oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå