Patton Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hallo, jeg har et problem med PnP. Jeg har installert et PCI-kort, installasjonen gikk smertefritt, og jeg hadde ingen problemer i flere dager. Saa kom plutselig ved reboot melding fra windows pnp at en ny hardware er funnet. Wizard dukker opp, men kan ikke installere driveren. Noe som ikke er rart siden PnP identifiserte PCI-kortet som PCI-Seriell, mens det egentlig er en "mehrfachadapter" (ja, tysk, oversettelse har jeg ikke). Reboot hjelper ikke. Lösningen er aa disable den feilinstallerte hardware. Etter reboot er den borte og mitt pci-kort dukker opp paa riktig sted. Altsaa vil jeg fjerne denne irriterende soeking etter ny hardware (windows skal enkelt og greit akseptere de driverene som er installert). Aa skru av PnP-service er uaktuelt siden dette skaper problemer pga av service-avhengighet. NB. Dette er en industri-pc, saa ingenting vil noen gang bli forandret etterpaa (hardware i alle fall). Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har du prøvd å avinstallert den i enhetsbehandlingen og startet maskinen på nytt? For så å installere driveren når den finner maskinvaren igjen. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Har du prøvd å avinstallert den i enhetsbehandlingen og startet maskinen på nytt? For så å installere driveren når den finner maskinvaren igjen. Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå