janlin Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (VG Nett) Vil du tre inn i den nye mobilalderen med ny Sony Ericsson-mobil? Da slipper du ikke unna Telenor. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107932 Skjønner ikke helt problemet her... Er det ikke mulig å få ut operatørlåskoden på K600i? Eller er det bare det at K600i ikke selges ulåst? Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det er enkelt og greit at man ikke får kjøpt den uten abbonement, og uten operatørlås. Det er alltids greit å kvitte seg med både abbonement og lås, for en ekstra penge, men det er synd at det er nødvendig. For Ola og Kari Nordmann blir dette en lengre prosess som man gjerne vil unngå. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Den selges uten abonnement, for eksempel hos Commit, for 2500,-, men er fortsatt låst til Telenor. Det slipper man bare unna om man har en søt liten kabel, som ligger ved siden av meg her. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Samme tullet gjelder vel også for Z500 fra Samsung. At ikke Samsung/SE o.l. ikke skjønner at det bare blir sura folk av slik. Mange som ønsker seg en ny telefon ute at man av den grunn finner seg i å bli tvnget til å bytte opperatør Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Tipper at SE og Samsung tjener på dette de også, viss ikkje, så hadde de vel ikke gjort dette. Lenke til kommentar
jpuma76 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Dette er jo i grunn gammelt nytt. Det samme skjedde, dog i et begrenset tidsrom, for K750i. Z800i - eller den så godt som helt tilsvarende telefonen V800i har Vodaphone hatt ekslusiv avtale på (vel et år eller noe sånt?) Kjipt ja, og jeg er forsåvidt enig i at låste telefoner er en uting - i alle fall all den tid en ikke regner totalkostnader. Da vinner Telenor / NetCom relativt ofte (månedsavgift ut bindingstid + differanse i trafikkpris - reduksjon i telefonpris kontra tilsvarende løsning med annet abo og telefon uten binding) Jeg tilhører i alle fall den gruppen som gir katta om bare en eller flere av delene er billigst, så lenge jeg totalt sett betaler mer. EDIT: sirkeflei rettet Endret 29. september 2005 av jpuma76 Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Dette er jo i grunn gammelt nytt. Det samme skjedde, dog i et begrenset tidsrom, for K750i. Z800i - eller den så godt som helt tilsvarende telefonen V800i har Vodaphone hatt ekslusiv avtale på (vel et år eller noe sånt?) Kjipt ja, og jeg er forsåvidt enig i at låste telefoner er en uting - i alle fall all den tid en ikke regner totalkostnader. Da vinner Telenor / NetCom relativt ofte (månedsavgift ut bindingstid + differanse i trafikkpris - reduksjon i telefonpris kontra tilsvarende løsning med annet abo og telefon uten binding) Jeg tilhører i alle fall den gruppen som gir katta om bare en eller flere av delene er billigst, så lenge jeg totalt sett betaler mer. EDIT: sirkeflei rettet det har da vel aldri skjedd med k750i. den har vært tilgjengelig uten lås helt siden de første partiene kom midt i mai! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå