NorLord Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hei Er ganske fersk når det gjelder pda's/gps til bil så dere får meg unskyldt hvis jeg ordlegger meg feil og surrer med betegnelser Har en HP ipaq H 1930 med ViaMichelin MapStore 3.x og ActivSync 3.8 (pc-->pda) Kun norden kart,nor-swe-fin-dan.Kartene er fra 2003,finner ikke nyere Problemet er som følger: 1: finner ikke ferjer/ferje leie. 2:velger mange ganger den lengste veien når jeg vet det finns kortere vei/veier,mange ganger i forbindelse med ferjer og ferje leier. Er det noen settings (som jeg ikke har funnet ennå..) i mapstore ? Ett eksempel: jeg bor i sarpsborg,skal til horten og i følge mapstore er raskeste vei via oslo/drammen...en liten omvei på 20+ mil. Skal til Molde om ikke lenge,mapstore mener bestemt at jeg må kjøre om snøhetta(bokstavelig talt) hjerkin-->vangslia noe som er en liten omvei på minst 10-12 mil. Eneste fornuftige veien er via åndalsnes... Vel vel...håper det er noen som kan hjelpe meg her evt komme med gode råd /jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå