Gå til innhold

K750i forandre ringetone profile

msh

Anbefalte innlegg

Hei jeg har Sony ericsson K750i og lurte på hvordan kan jeg forandre ringetone for hver enkel profil?

Det som skjer at hvis jeg velger en annen ringetone på profil normal,så får jeg samme ringetone for utendørs profil.

Er det ikke mulig å ha forskjellige ringetoner på forkjellige profiler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke mulig å tilknytte ringelyder til profiler nei. Helt bak mål spør du meg.

Jeg har funnet en måte å endre ringetone for hver enkel person.Du går inn på kontakter og velger endre kontakt,etter det velger du menyen til høyre der du kan endre bildet,under der kan du velge ringetone. :thumbup:

Endret av msh
Lenke til kommentar
Det er ikke mulig å tilknytte ringelyder til profiler nei. Helt bak mål spør du meg.

Ah. Sinnsykt genialt. :D Endelig har SE kutta ut det tullet med å ha forskjellige ringetoner på forskjellige profiler. Har alltid irritert meg (gjelder jo alle produsenter).

Hvem vil vel ha flere ringetoner? Nok med å huske én jeg. :p Så da er det ypperlig at den samme tonen brukes på alle profilene. Håper de andre produsentene følger etter. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ah. Sinnsykt genialt. :D Endelig har SE kutta ut det tullet med å ha forskjellige ringetoner på forskjellige profiler. Har alltid irritert meg (gjelder jo alle produsenter).

Hvem vil vel ha flere ringetoner? Nok med å huske én jeg. :p Så da er det ypperlig at den samme tonen brukes på alle profilene. Håper de andre produsentene følger etter. :thumbup:

ahhh helt nydelig sakt, tenkte på det samme! :thumbup:

Lenke til kommentar

Huff, er helt uenig. Synes profilsystemet til SE er helt elendig, og er noe av det jeg savner mest.

Jeg skulle gjerne hatt en profil med bare et pip som ringelyd, som Møte-profilen på Nokia. Om man skal bytte til et slikt pip på SE må jeg altså bla meg langt inn i systemet og bytte. Helt elendig.

Men forstår at du også kan synes det er greit, men det er da best å ha valget. Man kan jo selvfølgelig velge å ha samme ringelyd på alle profiler.

Lenke til kommentar
Det er sånn jeg vil ha,at jeg får bare pipe lyd hvis jeg f.eks velger profilen møte,og vanlig ringe lyd når jeg velger normal.Til og med gammle SE T610 hadde det.

Oh... misforstod litt da. Trodde bare problemet var at du ikke kunne ha forskjellige ringetoner til de forskjellige profilene.

Men at du ikke kan ha "ett pip" osv. er jo i tilfelle helt talentløst...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...