Dinsdale Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Syntes ikke bildene var så bra egentlig. Optikken kan forbedres. Videoen var jo stor, men tror fps ikke var det helt store. Men en interessant kameramobil....for det er jo det det er, et middels kamera paret med en middels mobil. Les testen her Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Alle som mener at kamera er det viktigste i en mobil, og de er det MANGE av dessverre, skriker vel at dette er guds gave akkurat nå. Jeg liker den i alle fall ikke. Den er ikke pen og har altfor lite av den funksjonaliteten som jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Har du god råd Holtemann? Regner ikke med at det er så lenge siden du handlet K750i, og nå har du handlet mobil til ca 7 høvdinger.......OOOOOOHHYYYYEEEEEAAH Hadde jeg hatt råd hadde jeg hatt ny mobil en gang i uken. Men venter på Siemens SXG75 nå... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg var og så på denne telefonen i Kina. Prøvde den aldri, men holdt i en dummy. Kan ikke si jeg likte førsteinntrykket iallefall... Skjerm og video er jo dog overlegen, så hvis man ikke gidder å drasse på et mini DV kamera, samtidig som en liten mobil, så KAN jo dette være en løsning... SXG75 har jeg stor tro på, gleder meg til å prøve, men det er jo litt off topic her Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 SXG75 har jeg stor tro på, gleder meg til å prøve, men det er jo litt off topic her SXG75 er alltid on-topic hos meg om dagen... Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg synes ikke bildene var særlig imonerende, og det er jo kameraet som skal være det store med denne mobilen. Bildene var selvfølgelig store, da de er på 3 megapiksler, men bildekvaliteten og ikke minst fokusen var skuffende. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Jeg synes ikke bildene var særlig imonerende, og det er jo kameraet som skal være det store med denne mobilen. Bildene var selvfølgelig store, da de er på 3 megapiksler, men bildekvaliteten og ikke minst fokusen var skuffende. Skarpheten var helt på bærtur. Min S700i gjør bedre bilder, ikke større, men bedre. Jeg slakter ikke bildene for å være idiot, men Xcute ser ut til å være en mobil der megapikslene står i høysetet, og optikken er glemt. Derfor tror jeg ikke denne er noen vinner. At menysystemet og knappesatsene ikke er gjennomført og intuitivt gjør at mobilen blir interessant for et noe smalt publikum. Den blir mer en "gadget" enn en fullverdig mobil. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Er derimot meget imponert av mobilen, Makan til skjerm og ingen andre mobilprodusenter klarer å produsere bilder med så høy oppløsning i det norske markedet. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Men hva i all verden spiller det for rolle? En mobil er så sinnsykt mye mer enn et kamera, men det virker ikke som alle er enig i det. Er jo bare kameaet som teller tydeligvis. Denne mobilen er mest sannsynlig ganske dårlig, men kommer til å selge fordi den har eet skrytemoment, som ikke engang holder mål. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Tipper Xcute DV2 blir en del bedre Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hvis man lagret bildene på PCen og åpnet de i Print/Faz viewer (preview greia) så de ble litt mindre, så det faktisk veldig bra ut. Filmen var jo helt overlegen noe annet jeg har sett. Selv om han zoomet inn en del ble det fortsatt veldig tydelig. Det så ut som det var mindre "etterslep"/"hakking" ved bevegelse på filmen enn ved filming med Nokia N90. Synd den manglet 3G ellers ville den vært perfekt Legg også merke til at det ser ut som om bildene har blitt tatt fra innsiden av et tog eller noe, altså gjennom en mest sansynlig skitten glassrute. Endret 6. oktober 2005 av Feh Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg synest k750i tar sinnsykt mye bedre bilder. Min mening: Jeg tror mange produsenter nå selger på pixler, sånn som produsentene pleide å selge på megaherz før i tiden. Megapixler fra en telefon kan ikke direkte sammenlignes med megapixler på en annen telefon. Et digitalkamera med skikkelig linse og 5 megapixel vil ta bedre bilder enn et billig digitalkamera med 8 megapixels og liten linse, generellet sett. handler jo også om bildebrikke, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå