hans A Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvilken webshop er rimeligst på dempematriale? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Du kan få mye som er billig, men om det funker, det er en heeelt annen sak. Det mest brukte av folket innen EMMA er vel Brown Bread, Accumat og Dynamat. Prisen for en shoproll (10mx0,6m) Brown Bread ligger på rundt 2000 og er vel den billigste av disse. Ta f.eks kontakt med Ketil Skei i EMMA for pris på dette. Dog må det sies at de to andre er bedre, men prisen blir også deretter. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Tror jeg skal holde meg i en litt lavere prisklasse. Hvis det er slike priser tror jeg det er best og holde seg til de gode gamle asfaltplatene. Det er ikke snakk om de helt store vibrasjonene, så asfalt burde holde. Den verste vibrasjonen er jo på selve dørtrekket. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Nå får du jo kjøpt mindre plater med dempemateriale av f.eks Dynamat også, og for å dempe ei dør en smule så kommer du et stykke med ca en femhundrings vil jeg tro Du kunne jo også vurdere å støpe et lag glassfiber på dørtrekket for å stive av en smule Endret 29. september 2005 av Jalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå