phax Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Hei, har måtte skifte over til iTunes nå pga av iPod kjøp. Har all musikken min liggende sortert i en egen mappe og skulle veldig gjerne fått satt det opp slik at iTunes automatisk la til musikken som jeg la i den mappa i biblioteket. slik det er nå må jeg manuelt gå og legge til den nye musikken og det duger jo ikke. så kan noen gi meg et lite tips om hvordan jeg setter dette opp? sikkert bare en enkel innstilling, men jeg har bare ikke funnet den enda.. takker for svar! Endret 29. september 2005 av someday. Lenke til kommentar
mikken Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Tror ikke det er noen enkel innstilling dessverre... Apple begynner å bli veldig kontrollfreaker og vil stort sett at du kun bruker deres utstyr og løsninger. Det betyr at du enten må du kjøpe musikk fra iTunes online, eller så må du rippe cdene dine med iTunes. All annen musikk må du legge inn manuelt. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Er jo bare å dra mappa inn hvor du vil ha den, for så dra den inn i iTunes-vinduet. Eller du kan la iTunes holde orden på tingene for deg. Da blir alt sortert etter Artist > Album. Du kan fint rippe cd-er med et annet program. Forsåvidt ser jeg ingenting galt med rippefunksjonen til iTunes. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 ja det er jo bare å dra mappa inn, men det e jo likefullt en manuell løsning. tror ikke jeg tørr å la iTunes rote til samlinga mi, har alt veldig på stell å det blir et helvete å ordne opp i hvis iTunes begynner rote. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg sier ingenting, men hvilken iPod har du? Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) iPod Nano, hur då? Endret 29. september 2005 av someday. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Drar denne frem igjen.. Utrolig dårlig at Itunes ikke har denne muligheten. Eller finnes det en setting for det, evt en plug'in for å automatisk synkronisere en folder (feks "my music" folderen) med "library"?? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Det er vel ikke noe problem når du kan bruke MediaMonkey? Støtter Nanoen din. Lenke til kommentar
spiff79 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Vet denne tråden er gammel, men har lett etter det samme selv og endelig kommet over et genialt lite program som sync'er iTunes mot valgfrie mp3 mapper. iTunes Library Updater Lenke til kommentar
.com Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 genialt programm, takk for linken! btw, du vet ikke om et prog for å slette duplikat-sanger? Lenke til kommentar
spiff79 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Har prøvd noen forskjellige, men ingen som var særlig gode eller nøyaktige. Synes iTunes sin Edit->Show Duplicate Songs, er en grei måte å finne de på. Der ser du de under hverandre med valgfrie kolonner som Time, Bitrate osv. for å sammenligne og lytte på, så slette de manuelt. Lenke til kommentar
.com Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 joa, den fungerer greit den, men det hadde vært ok med en automatisert en når det er 1570 duplikater Lenke til kommentar
spiff79 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Sjekk ut download.com. Sikkert mye som funker der og som sletter sanger automatisk. Men som sagt over, de jeg har vært borti har vært unøyaktige og jeg har ikke turt å la de slette ting av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå