Gå til innhold

Omtale av Black & White 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tittet på spillet på forrige ukes EA-høstfest, og må si det umiddelbart ser uhyre imponerende ut. I korthet virker det som de har tatt det originale spillet, utvidet litt i retning av mer Sim City og mer Age of Empires, gjort skapningen din mye lettere å håndtere, og oppdatert grafikken med fire år, som ventet. Jeg vet ikke hvor bra spillet er i lengden, men førsteinntrykket er at dette er blant høstens aller mest lovende prosjekter.

Men jeg synes ikke IGN sin omtale virket overveldende positiv :) 8.8 der i gården er som kjent bare "bra". ;)

Lenke til kommentar
Tittet på spillet på forrige ukes EA-høstfest, og må si det umiddelbart ser uhyre imponerende ut. I korthet virker det som de har tatt det originale spillet, utvidet litt i retning av mer Sim City og mer Age of Empires, gjort skapningen din mye lettere å håndtere, og oppdatert grafikken med fire år, som ventet. Jeg vet ikke hvor bra spillet er i lengden, men førsteinntrykket er at dette er blant høstens aller mest lovende prosjekter.

Men jeg synes ikke IGN sin omtale virket overveldende positiv :) 8.8 der i gården er som kjent bare "bra". ;)

Det fikk jo 9 på Presentation og 8.5 på gameplay, og det er jo rimelig bra.

Lenke til kommentar
bestillte det akkurat på komplett.no, og der stod 07.10 som dato

Gamer.no sier 6. oktober, så da var de ikke langt ifra :)

Komplett har antageligvis ikke fått med seg at alle EA-spill lanseres på torsdager i Norge. Derfor har de 7. oktober, i stedenfor 6. oktober, som er den riktige lanseringsdagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...