Dinsdale Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Dette ser jo bedre ut en forgjengeren. Kanskje man kan runne det denne gangen...... Omtale hos IGN Lenke til kommentar
zeox Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 sweet! dette kommer garantert til å havne i hylla! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Tittet på spillet på forrige ukes EA-høstfest, og må si det umiddelbart ser uhyre imponerende ut. I korthet virker det som de har tatt det originale spillet, utvidet litt i retning av mer Sim City og mer Age of Empires, gjort skapningen din mye lettere å håndtere, og oppdatert grafikken med fire år, som ventet. Jeg vet ikke hvor bra spillet er i lengden, men førsteinntrykket er at dette er blant høstens aller mest lovende prosjekter. Men jeg synes ikke IGN sin omtale virket overveldende positiv 8.8 der i gården er som kjent bare "bra". Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Noen som vet hva minimumskravene er på Black & White 2? Vet ikke om pcen min er kraftig nok til å spille det Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Tittet på spillet på forrige ukes EA-høstfest, og må si det umiddelbart ser uhyre imponerende ut. I korthet virker det som de har tatt det originale spillet, utvidet litt i retning av mer Sim City og mer Age of Empires, gjort skapningen din mye lettere å håndtere, og oppdatert grafikken med fire år, som ventet. Jeg vet ikke hvor bra spillet er i lengden, men førsteinntrykket er at dette er blant høstens aller mest lovende prosjekter. Men jeg synes ikke IGN sin omtale virket overveldende positiv 8.8 der i gården er som kjent bare "bra". Det fikk jo 9 på Presentation og 8.5 på gameplay, og det er jo rimelig bra. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 8.8 er mer enn bra nok for meg. Hadde kjøpt det uansett hva det hadde fått, siden jeg elsket 1'ern. liker måten du plasserer bygninger og veier Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hadde problemer med dette spillet hele veien. Uansett hva jeg gjorde virket det som jeg ble ond. Når jeg kom til den banen hvor de tok dyret ditt til fange fattet jeg ikke lenger hva jeg skulle gjøre. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Virker lovende. Hadde det mykje moro med det første spelet, tiltross for enkelte problem. Trur nok at eg kjem til å skaffe meg dette spelet. Får bare vente til gamer.no kjem med sin omtale. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 når kommer spillet til norge ? Trodde det skulle komme rundt juletider, rart at det da er en anmeldelse allerede. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 bestillte det akkurat på komplett.no, og der stod 07.10 som dato Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 zeOx[' date=29/09/2005 : 16:36] bestillte det akkurat på komplett.no, og der stod 07.10 som dato Gamer.no sier 6. oktober, så da var de ikke langt ifra Lenke til kommentar
zeox Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 ah, bra ble litt skeptisk da det og står at FEAR skulle kommet ut for to dager siden... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 http://datoer.gamer.no/ - 18. okt for F.E.A.R Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 bestillte det akkurat på komplett.no, og der stod 07.10 som dato Gamer.no sier 6. oktober, så da var de ikke langt ifra Komplett har antageligvis ikke fått med seg at alle EA-spill lanseres på torsdager i Norge. Derfor har de 7. oktober, i stedenfor 6. oktober, som er den riktige lanseringsdagen. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg ble valgt ut som en av hundre xfirebrukere til å være med på et timelangt intervju med lionhead! Har dere forslag til spørsmål, hundre personer og en time, det blir nok bare gode spørsmål som vi får tid til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå