israrkhan Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Søkte på forumet ang. en real undervoltingstråd, men uten hell. Så da lager vi en egen! Hvis dette skulle vise seg å være en totalt bortkastet tråd, feel free to delete Har mest lyst til å finne ut hva andre klarer å få til med cpuen sin med tanke på voltage, hastighet og stabilitet. Har en Zepto 2415w med m760 @ 2ghz som jeg kjører på følgende specs: Min Speed: 800mhz Multiplier: 6x Voltage: 0,700 Max: Speed 2000mhz Multiplier: 15x Voltage: 1,132v Har ikke kjørt fullt ut med stabilitetstester, men for å være ærlig så bryr jeg meg ikke om maskinen ikke klarer 100% cpu load i 8 timer e.l., og hvis jeg først skal kjøre noe som krever stabilitet og topp ytelse; skrur jeg rett og slett av undervoltingen Har også underklokket skjermkortet(x600), *husker ikke helt klokkingen* Men den kommer jeg tilbake til. --- For de som er keen på å finne ut mer om UV, sjekk ut Notebook forum - Undervolting guide Eller bare last ned CHC og dra ned volten til det minste du klarer å bruke maskinen din til de faktiske arbeidsoppgavene (jada, kan hende du går på en smell, men shitt au Endret 29. september 2005 av neofix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå