faaeri Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Fujifilm har annonsert en oppgradering av sitt populære finpix F10. Den nye modellen er svært lik av utseende, men har fått noen nye funksjoner som vi hilser velkommen. Les mer Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg sitter med F10 i hånda og er igrunn superfornøyd! Hvis prisen bare er "noen hundrelapper mer"(ifølge digit.no) har jeg svært lyst til å selge F10`en og skaffe meg dette. Kommer Akam.no til å teste F11`en ? Lenke til kommentar
s128561 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Fujifilm har annonsert en oppgradering av sitt populære finpix F10. Den nye modellen er svært lik av utseende, men har fått noen nye funksjoner som vi hilser velkommen.Les mer 4923872[/snapback] GLAMELDING! Da jeg leste denne annonsen fikk jeg inntrykk av at bildekvaliteten var slik som på forgjengeren, da tok jeg feil. F11 er jo mye bedre enn F10. Det er ikke bare funkjonene som er flere, men bildekvaliteten. Se testbildet av rådhuset. http://galleriet.akam.no/album2525/aac Det er HELT FRITT FOR KONSENTRISK ABBERASJON, noe som var svært tydelig på F10, . Dermed er bildekvaliteten, og hele kameraet helt KONGE. Hilsen Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg