Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har forandret en god del nå.

Har nå 30% crit unbuffed.

1.9k hit power.

Og mindre hit rating.

Privat server, hvorfor tar du ikke bare å buffer deg med 10293810298370198+ atp og 70% mer crit for a laugh.

 

Måtte respecce fra elemental til Resto her om dagen. Var nesten nr2 i den healing greia, og jeg har bare rundt 1150+healing. (Heala igjennom SSC+ 3 bosser i TK)

Masse slackere i guilden tror jeg^

Endret av Kim Salabim
Lenke til kommentar
Test er det neppe : p

 

Privat, kanskje.

 

Men bare det at han bruker +hit gems er epic fail.

 

siden han bruker 2h så trenger han vel ikke så mye hit.

 

Riktig...man trenger kun 95 hit rating med 2H ved å bruke rette talents (6%+2%), med dual tror jeg det kreves 300 hit rating for å makse. Utgangspunktet er vel gjort med en lvl 72 boss i følge wowwiki.

Endret av maggot69
Lenke til kommentar

1.

Ikke fan om han er dum nok til å bruke 2h som raid dps. Det er tidenes dps nerf.

2.

De 6% hit fra talents er kun mens man dual wielder. Kun de 3 andre prosentene som er konstant.

3.

Du sier han ikke trenger så mye hit når man bruker 2 hand. Som enh shaman stacker man ikke hit uansett. Har aldri sett enn end game shaman med mer enn ~140 hit rating.

Lenke til kommentar

Klart det lønner seg med 10 crit.

 

Poenget er ikke at alt må ta effekt av bok, men at vi gjerne vil det. Derfor tar men for eksempel 10 strg framfor 20 attackpower.

10 hit er ganske enkelt ikke noe poeng å ha som enh shaman. Ettersom vi ikke trenger noe mer enn det vi får fra gear. 10 crit er _alltid_ lurt å ha, selv om t det ikke tar effekt av bok. Vi har 3 buffer som proccer av crit. Der alle 3 burde være oppe hele tia. 1 av de er 40% av grunnen til at du får raide. 2 av de buffer din egen dps hardt. Derfor. Crit = Bra.

Hit gem = En mindre plass å ha 10 crit på.

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar
Totally correct. Som enhancement shaman er wf og ss attacks allerede hitcapped fra talents(restoration). Derfor er det ikke noe poeng med mer enn 100-150 hit, som man normalt får fra gear.

Så jeg som går Kara og begynt så vidt på Zula+ heroics bør velge hit gems opp til 100-150. Tror ikke jeg har mer enn 90 på gear.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...