Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Uansett, det er forbudt med bilder i signaturen. Fjern det. :)

Visste jeg ikke, fixed ;>

 

:)

 

Alle har selvfølgelig forskjellig mening om hva som er best, og det er bra. Men hvis jeg skal ut og farme noe, sverger jeg til Enhancement, ikke på grunn av at det er gøy. Men det at man faktisk kan gjøre damage uavbrutt. Man blir ikke interrupted, man går aldri tom for mana(sr+ws) og man har en veldig stabil damage.

Om man først har gear til det. Etter mental quickness og Focus er jo også mana cost redusert kraftig, så man kan holde på enda lengre.

 

Personlig sverger jeg til shamans som elemental. Synergien til paladin-tanken er kjempegod. \o/

 

Forøvrig må jeg si jeg misliker egoistiske drittshamans. Herregud så mange dårlige det er. Jeg var i heroic slave pens med roguen min i dag (hadde tatt UB med to shamans først), og shamanen nektet å droppe windfury. Tanken tok nesten ikke skade, så at det var for healer var bare bullshit. Det andre var en warlock jeg aldri helt fikk kodet.

 

Uansett, fordi wf ikke buffet han selv (som da ble en massiv dps-nerf for min del) droppet han heller Wrath of Air. Som resulterte i at warrioren som tanket fikk rage- og threatproblemer, jeg fikk threatproblemer (med feintspam) som er noe jeg virkelig finner imponerende med mitt relativt dårlige gear. (250 hit rating, ~1200 attackpower, 23% crit i 20/41/0). Shamanen overnuket også bortimot hele tiden, men tok aldri til vettet. Wrath of air forble ute. Ikke innså han at det nerfet hans egen dps med store mengder da han ikke fikk nuket friere, men var cappet av threat.

 

Jeg gleder meg til dagen jeg kan stikke slike folk i øynene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig sverger jeg til shamans som elemental. Synergien til paladin-tanken er kjempegod. \o/

 

Forøvrig må jeg si jeg misliker egoistiske drittshamans. Herregud så mange dårlige det er. Jeg var i heroic slave pens med roguen min i dag (hadde tatt UB med to shamans først), og shamanen nektet å droppe windfury. Tanken tok nesten ikke skade, så at det var for healer var bare bullshit. Det andre var en warlock jeg aldri helt fikk kodet.

 

Uansett, fordi wf ikke buffet han selv (som da ble en massiv dps-nerf for min del) droppet han heller Wrath of Air. Som resulterte i at warrioren som tanket fikk rage- og threatproblemer, jeg fikk threatproblemer (med feintspam) som er noe jeg virkelig finner imponerende med mitt relativt dårlige gear. (250 hit rating, ~1200 attackpower, 23% crit i 20/41/0). Shamanen overnuket også bortimot hele tiden, men tok aldri til vettet. Wrath of air forble ute. Ikke innså han at det nerfet hans egen dps med store mengder da han ikke fikk nuket friere, men var cappet av threat.

 

Jeg gleder meg til dagen jeg kan stikke slike folk i øynene.

 

I hvert fall bra at de fleste(les: de som kan classen sin) vet å droppe totems etter gruppas beste. Jeg dropper sjelden WoA i instancer, jeg trenger ikke +healing fra den, og melees+tank har mye mer goder fra Windfury totem. Dette er selvfølgelig hvis gruppa ikke består av bare spellcasters.

Endret av paraax
Lenke til kommentar

Nei, det er akkurat det (Du får gjerne bevise det ved å heale for meg en gang. :>). Priesten hadde over 1800+ healing, tanken tar nesten ikke skade og den totale damagen (og threaten) jeg og tanken ville fått ut av Windfury er mye, mye, mye større enn de lusne +100dmg. Threatproblemer hadde jeg og, og det er sjelden som rogue.

Lenke til kommentar

Argh, her har vi noe som irriterer meg, ja. Jeg blir flau av å være i gruppe med shamans som ikke kan klassen sin når jeg er i f.eks. Kara. 90% av alle enhancement-shamans jeg ser, løper rundt og tror de er rogues. De kjappeste daggerene man finner, ja takk!!! Og hvem bryr seg vel f... om at strength scaler med BoK? OG det å samordne med andre shamans i gruppen slik at vi ikke slipper de samme totems i tillfelle de ikke stacker, nei gud forby. Og det å se på gruppen i en helhet for å se hva de evnt. trenger og ikke trenger av totems- pokker heller, altså.

 

Ønskeliste til jul:

En eller annen måte å få til /facepalm over tcp/ip.

Lenke til kommentar

Hei kjære shamans!

 

Har en lvl 13 shaman atm, Tauren. Tenkte jeg skulle twinke i 29 eller 49. Hva ville dere ha sagt? Har tittet endel på 49, med Kang + mongoose, ser pewpew ut. Men kom gjerne med kommentarer, og gjerne med armory/evnt tips.

 

Leecha.

Endret av Leecha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...