Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tør påstå at elemental er bedre sånn dps messig enn enhancement på ssc/tk nivå også

Men det gir jo ikke så mye tilbake til raidet da, selv om warlockene og mage's kriger om å få være i group med deg :p

 

Og ja, enhancement er MYE morsommere

Lenke til kommentar

I beg to differ. Med høy nok mp5 og crit, vil man sjelden eller aldri trenge å sette seg ned for å drikke/spise. Min erfaring er slik, men jeg tror nok det avhenger en del av gear. Også avhengig av hvilke mobs man farmer, hvor høy HP de har osv.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har gear noe å si, men jeg tror fremdeles at med mana shield + shamanistic rage, vil man ende opp med mer eller mindre null downtime. Det er hvertfall min erfaring, then again, jeg har jo ikke verdens værste gear heller da (se signatur). Men vist man holder water shield oppe, + kan å bruke SR, så er det null stress ;)

Lenke til kommentar

Ooh, Killcount Lost-medlem. \o/ Sylvanas.

 

Uansett, det er forbudt med bilder i signaturen. Fjern det. :)

 

Jeg leker med en shaman-alt nå, men det er så ufattelig random for øyeblikket. Har Staff of the Sun fra Ghostlands (med crusader. :>) og Corpsemaker, samt en haug annet blått utstyr liggende, men det suger litt akkurat nå. Ingen specials, mye miss, dårlig crit, dyre spells, lite hp og svak mobility. Gleder meg til 30.

Lenke til kommentar
Uansett, det er forbudt med bilder i signaturen. Fjern det. :)

Visste jeg ikke, fixed ;>

 

Alle har selvfølgelig forskjellig mening om hva som er best, og det er bra. Men hvis jeg skal ut og farme noe, sverger jeg til Enhancement, ikke bare på grunn av at det er gøy. Men det at man faktisk kan gjøre damage uavbrutt. Man blir ikke interrupted, man går aldri tom for mana(sr+ws) og man har en veldig stabil damage.

Endret av paraax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...