Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

(Removed from notes) Flametongue Weapon damage effects for rank 3 and above now also reduce healing done to the target by 50% and lasts 5 seconds. (removed)

 

(Removed from notes) Flametongue Totem damage effects now also reduce healing done to the target by 50% and lasts 5 seconds. (removed)

 

:(

 

edit: tatt fra mmo-champion sine siste ptr patch notes

http://www.mmo-champion.com/

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en kompis som nekter å innrømme at rogues med optimal spec(combat swords)gjør mer dps enn enhancementshammies(mer betyr ikke MYE mer, men mer)med gear i samme "tier". Noen kloke hoder her inne som kan si noe om deres erfaringer?

 

Han begrunner det med at roguene i hans guild ikke outdpser han(avogtil ja, men ikke i gjennomsnitt).

 

Husker han så akkurat det samme når han tok kara, men så joinet jeg guildet og toppet dps med karagear/blues og combat daggers.

Etter hva jeg har hørt blir bare forskjellen større etterhvert som rogues gearer seg opp i endgame også?

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Lite tips til elemental-buildet ditt der: Fod høyere makters skyld, ta med Elemental Focus. Og Eye of the Storm og Totem of Wrath har fint lite å gjøre i samme spec. Totem of Wrath tar du hvis du kun skal raide/instance, ellers driter du i den. Shield Specialization og Healing Focus er også bortkastet, med mindre du skal PvP-e en del. Når jeg tenker meg om, sier du ikke hva du skal med speccet heller, men det er en salig blanding av PvP og PvE-elementer, i alle fall.

Lenke til kommentar
Er en 64 Orc Shaman nå og har tenkt på å gå for Elemental. Tenkte dette buildet var greit. Elemental Shaman

 

Eller så går jeg for Enhancement.

 

Hvis ikke tvinger sikkert vennene mine meg til å gå reto... :(

Ser det greit ut tror dere?

Hvorfor valgte du å ikke ta Clearcasting, Elemental fury og Elemental mastery?:o

 

 

Raiding Build

 

 

PvP Build. Du talentpoints som jeg satte litt random i elemental precision og reverberation der, spørs hva du vil ha,

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei. Du hopper jo glatt over de beste talentene, grunnene til å specce elemental.

 

Sånn, uten at jeg skal påberope meg å kunne nevneverdig mye om elemental shaman-levling. Sikkert noen smakssaker, og jeg vet ikke om du blir crittet så veldig mye, ei om Elemental shields eller Eye of the Storm er verdt det. Går vel litt på gear og.

 

Uansett er precision, mastery, fury og focus nødvendig.

Lenke til kommentar
Nei, nei, nei. Du hopper jo glatt over de beste talentene, grunnene til å specce elemental.

 

Sånn, uten at jeg skal påberope meg å kunne nevneverdig mye om elemental shaman-levling. Sikkert noen smakssaker, og jeg vet ikke om du blir crittet så veldig mye, ei om Elemental shields eller Eye of the Storm er verdt det. Går vel litt på gear og.

 

Uansett er precision, mastery, fury og focus nødvendig.

 

 

Spiller shaman i pve selv og det er rett det du sier her, det er de beste talents for levling, etter totem of wrath (om du ikke vil ha NS på 70) så starter du med resto for natures guidance og tidal mastery

Lenke til kommentar

I PvP er ikke elemental shaman så mye å skryte av, men i PvE (spiller PvE-shaman selv) synes jeg de gjør de ganske greit. Med tanke på f.eks. farming, tar jeg de aller fleste mobs før de i det hele tatt rører meg. I raids og slikt ligger jeg også ganske høyt på DPS-meter, som i seg selv ikke sier veldig mye om hvor god man er, men kan gi en liten indikasjon på om man bør forbedre seg mye. Er selv Kara-gearet, og ligger på 35% spellcrit ubuffet. Høy spellcrit= Manaeffektivitet, og bedre dps.

Lenke til kommentar

Elemental er PvP speccen som gjelder atm, har selv raidet og pvp'et både som enhancement og elemental, favoritten er enhancement. Elemental er det så mye stress med totems, som melee kan du dpse mens du putter dem ned i alle fall.

 

Som egen erfaring er enhancement bedre enn elemental, ikke dps output (der er de begge cappet ganske likt) men buffwisely forhold til raidet, elemental mangler mye iforhold til pve imo.

 

Resto er noe av det kjedeligste jeg har gjort som shaman :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...