Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke sååå mye vits å ta imp healing som enhancement egentlig. Toughness hadde jeg heller aldri ville tatt( Toughness blir vel buffed til neste patch tho)

 

Og nei, skjønner ikke vitsen med å specce resto@ 58 :o Wrrryy?

 

Så du mener det er bedre å gå Enhancement helt til 70?

Lenke til kommentar
Ikke sååå mye vits å ta imp healing som enhancement egentlig. Toughness hadde jeg heller aldri ville tatt( Toughness blir vel buffed til neste patch tho)

 

Og nei, skjønner ikke vitsen med å specce resto@ 58 :o Wrrryy?

 

var ikke imp healing jeg mente, when da fikk du improved reincarnation

Lenke til kommentar
Eventuelt gå for elemental-gear... Synes det ble smertefullt å drepe mobs rundt 66-67 som enhancementshaman, så på level 68 respeccet jeg selv resto og instancet samt grupperte med dama's feraldruide til 70.

 

da har du enten dårlig gear eller så gjør du noe feil :p eneste stress med enh. shaman er hvis du får flere en 2 casters eller annen latterlig chain agro... hold deg unna blood elfsa rundt area 52 and you'll be fine

Lenke til kommentar
Eventuelt gå for elemental-gear... Synes det ble smertefullt å drepe mobs rundt 66-67 som enhancementshaman, så på level 68 respeccet jeg selv resto og instancet samt grupperte med dama's feraldruide til 70.

 

da har du enten dårlig gear eller så gjør du noe feil :p eneste stress med enh. shaman er hvis du får flere en 2 casters eller annen latterlig chain agro... hold deg unna blood elfsa rundt area 52 and you'll be fine

 

Tbh det eneste som er stress pre 70 er lack av hit rating som enhancement.

Lenke til kommentar
Eventuelt gå for elemental-gear... Synes det ble smertefullt å drepe mobs rundt 66-67 som enhancementshaman, så på level 68 respeccet jeg selv resto og instancet samt grupperte med dama's feraldruide til 70.

 

da har du enten dårlig gear eller så gjør du noe feil :p eneste stress med enh. shaman er hvis du får flere en 2 casters eller annen latterlig chain agro... hold deg unna blood elfsa rundt area 52 and you'll be fine

 

Tbh det eneste som er stress pre 70 er lack av hit rating som enhancement.

 

Nah, syntes ikke det var noe lack jeg i alle fall. Prøv Fury Warrior som ikke får 9% hit fra talents, det er painful.

Lenke til kommentar
Eventuelt gå for elemental-gear... Synes det ble smertefullt å drepe mobs rundt 66-67 som enhancementshaman, så på level 68 respeccet jeg selv resto og instancet samt grupperte med dama's feraldruide til 70.

 

da har du enten dårlig gear eller så gjør du noe feil :p eneste stress med enh. shaman er hvis du får flere en 2 casters eller annen latterlig chain agro... hold deg unna blood elfsa rundt area 52 and you'll be fine

 

Drepte bare ting selv opp til BEM, og det i form av Ogres og Raptorer. Disse stjal veldig mye av helsa mi og jeg følte jeg hadde mye nedetid i forhold til Arms Warrioren, Firemagen og Hunteren, og at jeg hadde store problemer med mer enn én mob om gangen. Dette var pre 2.3, og jeg hadde på den tiden ikke fått med meg at 2.6/2.6 var optimalt, så jeg tasset rundt med Mag'Hari Fury Brand og Hungering Bone Cudgel, samt ca. 1k ap, 20% crit og 5-6% hit.

Lenke til kommentar
Eventuelt gå for elemental-gear... Synes det ble smertefullt å drepe mobs rundt 66-67 som enhancementshaman, så på level 68 respeccet jeg selv resto og instancet samt grupperte med dama's feraldruide til 70.

 

da har du enten dårlig gear eller så gjør du noe feil :p eneste stress med enh. shaman er hvis du får flere en 2 casters eller annen latterlig chain agro... hold deg unna blood elfsa rundt area 52 and you'll be fine

 

Drepte bare ting selv opp til BEM, og det i form av Ogres og Raptorer. Disse stjal veldig mye av helsa mi og jeg følte jeg hadde mye nedetid i forhold til Arms Warrioren, Firemagen og Hunteren, og at jeg hadde store problemer med mer enn én mob om gangen. Dette var pre 2.3, og jeg hadde på den tiden ikke fått med meg at 2.6/2.6 var optimalt, så jeg tasset rundt med Mag'Hari Fury Brand og Hungering Bone Cudgel, samt ca. 1k ap, 20% crit og 5-6% hit.

 

Du må vel mene elites ? :p Levlet shamanen min opp før 2.1 (<3 :'( )

Husker ingen problemer med grindingen, like lett som warlocken og hunteren min.

 

*edit*

 

Må legge til at jeg hadde like lite nedetid som jeg hadde med warlocken min når jeg levla :)

Endret av Ole J
Lenke til kommentar

Spørs hvem som styrer de forskjellige characterne. Selv brukte jeg 8 dager eller noe slikt til 70 som Shaman, og 22 som Warlock, begge startet etter TBC var utgitt. Warlocken var riktignok første horde char, mens Shaman var vel i alle fall nummer 20 i rekken opp til 30, så nummer 4 eller 5 som passerte 60.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...