Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Duration går ned til 15 sek, fra 30... Men du får mana fra 30% av AP istedenfor 15%. Så for PVE, så blir det stort sett det samme, for PVP blir det en nerf...

 

 

Hmm, ble plutselig litt mer vrient å sette opp build nå. Ser ut til at jeg kommer til å miste Mental quickness?

Blir det sånn ennhancement build blir fremover? Eller bør jeg fremdeles ha mental quickness, og droppe noe annet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de lærer jo aldri hvis ingen påpeker det..

 

Stemmer. Så takker vedkommende som poengterte det, for rettelsen ;)

 

Det var på ingen måte ment som noen fornærmelse eller noe vondt ment med det :) Har bare lagt merke til at det er mange som blander enchantment og enhancement, noe som forøvrig ikke er rart, da ordene er rimelig like ;)

Endret av GoldlaXiE
Lenke til kommentar
Duration går ned til 15 sek, fra 30... Men du får mana fra 30% av AP istedenfor 15%. Så for PVE, så blir det stort sett det samme, for PVP blir det en nerf...

 

 

Hmm, ble plutselig litt mer vrient å sette opp build nå. Ser ut til at jeg kommer til å miste Mental quickness?

Blir det sånn ennhancement build blir fremover? Eller bør jeg fremdeles ha mental quickness, og droppe noe annet?

 

tror jeg kommer til å gå for noe likt dette:

 

http://www.wowhead.com/?talent=hZVVbzixsAuqox0e

 

kommer til å savne de siste 3% dodge da:/

Lenke til kommentar

Flametongue Weapon damage effects for rank 3 and above now also reduce healing done to the target by 50% and lasts 5 seconds.

 

Flametongue Totem damage effects now also reduce healing done to the target by 50% and lasts 5 seconds.

 

Ghost Wolf: Cast time reduced to 2 seconds, down from 3.

 

The Global Cooldown of all Totems has been reduced to 1 seconds, down from 1.5 seconds.

 

Healing Grace: This talent now reduces the chance your spells will be dispelled by 10/20/30%.The resistance to being dispelled modifier from this talent now applies correctly to Water Breathing.

 

Rockbiter Weapon: Tooltip and error messages have been adjusted slightly.

 

Shamanistic Rage is now a Physical ability instead of a Magic spell, and thus is no longer dispellable. It now reduces all damage taken by 30% and gives your successful melee attacks a chance to regenerate mana equal to 30% of your attack power. This lasts for 15 seconds with a 2 minute cooldown.

 

Toughness will now also reduce the duration of movement impairing effects on you by 10/20/30/40/50%.

 

(Removed from notes) Nature’s Swiftness and Elemental Mastery now share a 10 second cooldown.

 

Tatt fra mmo-champion akkurat nå :D

Endret av daruu
Lenke til kommentar

(Removed from notes) Nature’s Swiftness and Elemental Mastery now share a 10 second cooldown.

 

Tatt fra mmo-champion akkurat nå :D

 

menes det med dette at du kan bruke elemental mastery hvert tiende sekund? eller er (Removed from notes) en liten indikator at det ikke blei tatt med?

Lenke til kommentar
Duration går ned til 15 sek, fra 30... Men du får mana fra 30% av AP istedenfor 15%. Så for PVE, så blir det stort sett det samme, for PVP blir det en nerf...

 

 

Hmm, ble plutselig litt mer vrient å sette opp build nå. Ser ut til at jeg kommer til å miste Mental quickness?

Blir det sånn ennhancement build blir fremover? Eller bør jeg fremdeles ha mental quickness, og droppe noe annet?

Til PVP er den sikkert bra, men til PVE som jeg driver med er den ganske så drit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...