Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Nye shaman buffs:

 

*Flametongue Weapon now reduces the effectiveness of healing spells on your target by 50%. Lasts 5 seconds and refresh every hits. (Screenshot)

 

*Toughness now Increases your armor value from items by 2/4/6/8/10% and reduces the duration of movement impairing effects on you by -10/20/30/40/50%."

 

Source: http://www.mmo-champion.com/index.php?topi...6;topicseen#new

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Kan jo virke som om de prøver å få det litt mer pvp-vennlig, med tanke på enchantment speccs. ;)

 

edit: Men så har ikke jeg noe særlig erfaringer med enchantment i pvp heller da, så det kan hende jeg er litt ute på jordet.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Kan jo virke som om de prøver å få det litt mer pvp-vennlig, med tanke på enchantment speccs. ;)

 

edit: Men så har ikke jeg noe særlig erfaringer med enchantment i pvp heller da, så det kan hende jeg er litt ute på jordet.

 

Please skriv Enhancement isteden.

Tenk hvis alle skulle ha klaget på andres skrivefeiler :(

 

Shaman buffen vi fikk, var egentlig ikke av den typen vi trengte tho, men jeg liker måten de tenker på egentlig. Vi kan ikke ha skikkelige anticc abilities. Enhancement har syyyk burst dps, og får ikke mages/locks etc til å holde de noe unna seg, blir det jo litt for overpowered kanskje. Enig i at Enhancement fortsatt trenger litt buffs da, noe anti stuns hadde kanskje gjort seg.

Lenke til kommentar

hahaaha er så jævelig enig nerf.

 

men sånn back on topic!

 

FY FAAN SÅ DIGG hvis buffen er for real... tenk dere 50% midre kite tid, insta GW tremor totem som pulser hvert 3 sek! nå skal jeg vurdere Flame touge på offhand veit jeg. nå mangler vi bare anti stun, for di jævla rougesa er UMULIG og slå... pvp trinket er eneste mulighet.

Lenke til kommentar
hahaaha er så jævelig enig nerf.

 

men sånn back on topic!

 

FY FAAN SÅ DIGG hvis buffen er for real... tenk dere 50% midre kite tid, insta GW tremor totem som pulser hvert 3 sek! nå skal jeg vurdere Flame touge på offhand veit jeg. nå mangler vi bare anti stun, for di jævla rougesa er UMULIG og slå... pvp trinket er eneste mulighet.

 

Jepp. Må bruke trinket på første kidney shot, pop shamanistic rage og battlemaster trinket og du har en sjanse.

Endret av FOOrK
Lenke til kommentar
Det er faktisk forskjell på skrivefeil, og det å kalle en bil for et bord.

:yes:

 

Jepp.

 

For øvrig.. den 50% healing debuffen.... er det noen PvE situasjoner den kan være interessant?...

 

Som resto tenkte jeg også på dette, og kom frem til at det kan være nyttig i trashpulls der healere er involvert. Litt poking på en mob eller to kan gjøre ting enklere - dog, jeg tror ikke det blir voldsomt gamebreaking i PvE. Om en gruppe ikke klarer å drepe ting uten anti-heal burde de enten ikke vært der, eller så gjør de noe veldig feil.

Lenke til kommentar
Tja, virker jo bra for enhancement shammies, men legg merke til at Emonistic rage blir nerfa, i pvp ihvertfall ;)

 

Og til han som sa at eneste måten å drepe en rogue på er å trinkete kidney.. Vel, da får du en blind slengt i trynet etterfulgt av restealth eller first aid og vanish :p

 

HÆ! på vilken måte blir det nefrefa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...