Skogslik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Eg har en lvl 56 enhanchment shaman, men når eg kommer til outland vill eg være healer. hvordan skal eg gjøre dette? eg har ikkje noe healing gear eller spelldamage gear så kan liksom ikkje bare begynne og heale. skal eg begynne og gå instancer i outland og neede på healing gear eller hva? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Eg har en lvl 56 enhanchment shaman, men når eg kommer til outland vill eg være healer.hvordan skal eg gjøre dette? eg har ikkje noe healing gear eller spelldamage gear så kan liksom ikkje bare begynne og heale. skal eg begynne og gå instancer i outland og neede på healing gear eller hva? Hvis du quester deg gjennom Hellfire og Zangarmarsh, så kan du få masse bra healinggear fra questrewards. Mye bra castermail... Så bare vær enhancement en eller 2 levler ut i outlands, og du vil ha et helt greit healinggear... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 ok, skal gjøre det da Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 ja, ikke respecc før du har healing gearet ditt.. gjorde en liten tabbe der selv en gang Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ser ut som lysere tider fremover :> http://img182.imageshack.us/my.php?image=postyy1.png Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ole J: Takk for at du postet det der. Nå ble jeg litt varm inni meg. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Som senere ble slettet, så om posten sa for mye, eller la på litt for mye er vel bare å vente å se. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Vel, jeg gir ikke opp håpet. Men, dersom det fremdeles er slike det er nå frem til WotLK, og det ikke skjer noe der heller, slutter jeg på dagen. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg fortsetter med huntarden min til 2.4 får update så får vente å se Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det BØR komme buffs til elemental speccet ja Ellers blir det ikke mere elemental på meg heller Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ser ut som lysere tider fremover :> http://img182.imageshack.us/my.php?image=postyy1.png nice. før håpe dette kommer. holder selv på med huntard for tiden.. er så lekende lett at det er på grensen til kjedelig.. men skal bli 70 for å lame i bg og arena.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 De nerfer jo bare elemental shammies i pvp ihvertfall 4set-bonus nerf og elementalmastery/natures swiftness nerfen (10sec shared cd). Go blizz. Insta ghostwolf er vel greit for enhancements. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hjelper igrunn ganske lite når det ikke breaker cc Gi shamans en eller anna form for stun(som den paladin "hammeren" feks) Endret 21. februar 2008 av daruu Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...68757&sid=1 Q u o t e: Why nerf elemental when you admit we need help in 2v2/3v3? "Because one-dimensional massive burst damage isn't the way we want to achieve that balance." Kanskje en ny spell? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 De nerfer jo bare elemental shammies i pvp ihvertfall 4set-bonus nerf og elementalmastery/natures swiftness nerfen (10sec shared cd). Go blizz. Insta ghostwolf er vel greit for enhancements. Hva røyker du ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 2sec base cast for Ghost wolf. -2sec cast i enhancement-treet. 2-2 = 0 0 = instant. Du er med? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Syns det hørtes mere ut som "enh shaman trenger ikke buff. De har ghostwolf talent" : p Men men, vært enn lang dag. My bad. Endret 21. februar 2008 av krattlusker Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 ghostwolf på samme måte som druids travelform Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ghostwolf som alle andre shaman buffs er dispellable eller tar deg bare 1 sec å fjerne. Vil neppe kalle det en buff tbh, er jo bare å dispelle ghostwolf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå