Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
begynt å spille elemental shaman i arena.

 

Og lurer på en ting. hva er den beste tacticen eller hva jeg nå enn kan kalle det.

 

Hvilke totems bør jeg sette ut osv? noen spesielle tacs som funker bra?

grounding totem på casters, å tremore på fear folk.. har du med deg meele class sett ut WF totem. ( er ny på shaman, overtok en for 2 uker siden )

Lenke til kommentar
begynt å spille elemental shaman i arena.

 

Og lurer på en ting. hva er den beste tacticen eller hva jeg nå enn kan kalle det.

 

Hvilke totems bør jeg sette ut osv? noen spesielle tacs som funker bra?

 

Jeg gjør det slik(bortsett fra Wrath of Air. Er trossalt Enhancement):

 

Grounding totem.

Er jo must. Men lær deg å time det. Så slipper du mager som ice lancer det, etc.

Searing totem.

Er ikke mye dmg, men er nok til at det er verdt å bruke det.

Healing stream.

Er vell det som gir mest mening.

Eearthbind totem.

Bruk det hver gang du ikke trenger tremor for fear. Jeg velger å droppe Frost Shock. Fordi du ikke vil risikere å ha cd når du må interupte enn spell. Derfor. Earthbind.

Tremor Totem.

Bruk det vist det er fear inne i bildet.

Windfury Totem.

Vist du er i premade hvertfall. WF+Vengeful Warrior med 2h. Please.

Grace of Air.

Skader ikke med dodge ?

Wrath of Air.

Vist du har muligheten til å bare stå ett stykke bak å nuke.

Endret av krattlusker
Lenke til kommentar

Resto med elemental gear funker best 1v1 ihvertfall. Ikke så mye som klarer ta deg da nei

Specca enhancement igår, bare for å se hvor god dps jeg kunne få med det gearet jeg hadde(33 resilience og lite HP :!: ) Ble utrolig eid av en del klasser i alle fall, men med masse resilience og hp, tror jeg det skal funke mye bedre. Har ikke prøvd det selv, men vil da anta at det duger godt nok, eller?

Lenke til kommentar

Er vel strengt tatt ikke så veldig mye poeng i gå resto med elementalgear lenger ettersom du får evig med spelldamage fra healingearet.

 

Hovedgrunnen til at enhancement ikke funker i pvp er at du blir så latterlig lett cc'a. En hvilken som helst annen klasse med lik skills og gear dreper en enhancement shammie, hands down.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...