lolvik Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 strg > attack power. Liten tommel regel. Lenke til kommentar
ronny iversen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 enhancement eller elemental til pvp? begrunn hvorfor.. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ville absolutt kjørt elemental. Enhancement er vel noe av det minst effektive i pvp om dagen, altfor lett å bli cc'et til døde. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 begynt å spille elemental shaman i arena. Og lurer på en ting. hva er den beste tacticen eller hva jeg nå enn kan kalle det. Hvilke totems bør jeg sette ut osv? noen spesielle tacs som funker bra? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 begynt å spille elemental shaman i arena. Og lurer på en ting. hva er den beste tacticen eller hva jeg nå enn kan kalle det. Hvilke totems bør jeg sette ut osv? noen spesielle tacs som funker bra? grounding totem på casters, å tremore på fear folk.. har du med deg meele class sett ut WF totem. ( er ny på shaman, overtok en for 2 uker siden ) Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) begynt å spille elemental shaman i arena. Og lurer på en ting. hva er den beste tacticen eller hva jeg nå enn kan kalle det. Hvilke totems bør jeg sette ut osv? noen spesielle tacs som funker bra? Jeg gjør det slik(bortsett fra Wrath of Air. Er trossalt Enhancement): Grounding totem. Er jo must. Men lær deg å time det. Så slipper du mager som ice lancer det, etc. Searing totem. Er ikke mye dmg, men er nok til at det er verdt å bruke det. Healing stream. Er vell det som gir mest mening. Eearthbind totem. Bruk det hver gang du ikke trenger tremor for fear. Jeg velger å droppe Frost Shock. Fordi du ikke vil risikere å ha cd når du må interupte enn spell. Derfor. Earthbind. Tremor Totem. Bruk det vist det er fear inne i bildet. Windfury Totem. Vist du er i premade hvertfall. WF+Vengeful Warrior med 2h. Please. Grace of Air. Skader ikke med dodge ? Wrath of Air. Vist du har muligheten til å bare stå ett stykke bak å nuke. Endret 3. februar 2008 av krattlusker Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er lvl 56 enhanchment shamn nå, men vurderer og gå over til healing shaman når eg kommer til outland. hvordan tror dere dette vill gå? de trengs jo enormt med healere til instancer og slikt. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Enhancement all the way bør du nok gå for ja. Som resto gjør du jo rett og slett ikke skade nok hvis du skal holde på alene. Du kan jo gå for resto om du tenker spare alle questene til etter du har blitt 70, for å tjene fett med gold. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ok, da fortsetter eg med enhancement Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 men nå må eg bare komme meg til lvl 58, er jo helt jævligt de siste to levlene nå Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Synes shaman som elemental rett og slett er kjedelig... Synes det var mye kjekkere som enh, men er det virkelig så forferdelig i PvP med mid-gear som full gladiator? Finnes det ikke et enh spec som kan gjøre det noenlunde bra I PvP? Jeg driter i om det virker i PvE. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Resto med elemental gear funker best 1v1 ihvertfall. Ikke så mye som klarer ta deg da nei Specca enhancement igår, bare for å se hvor god dps jeg kunne få med det gearet jeg hadde(33 resilience og lite HP :!: ) Ble utrolig eid av en del klasser i alle fall, men med masse resilience og hp, tror jeg det skal funke mye bedre. Har ikke prøvd det selv, men vil da anta at det duger godt nok, eller? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 pvp enhancement er flott så lenge du er innenfor meleerange på de fleste classes, men hva er sannynligheten at du klarer å bli der? Enhancement funker veldig bra BGs men ikke arena Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er vel strengt tatt ikke så veldig mye poeng i gå resto med elementalgear lenger ettersom du får evig med spelldamage fra healingearet. Hovedgrunnen til at enhancement ikke funker i pvp er at du blir så latterlig lett cc'a. En hvilken som helst annen klasse med lik skills og gear dreper en enhancement shammie, hands down. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 pvp enhancement er flott så lenge du er innenfor meleerange på de fleste classes, men hva er sannynligheten at du klarer å bli der? Enhancement funker veldig bra BGs men ikke arena Uansett team lieup? Funker den ikke med noen classer? Hvilke talents burde jeg bruke, og hvordan er enh shaman med 2h våpen? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Enhancement + warrior kan vel funke nogenlunde okei med bra gear, men du vil aldri kunne oppnå samme ratings som om du var resto. Det er rett og slett bare en vilt gimpa spec i arena for øyeblikket. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 enh shaman + shadow priest klarer du nok godt 2k rating. Kanskje ikke i alle battlegroups da så klart. Og, enh shaman funker ok i 5v5. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Takk Noen forslag til et bra specc? 2h weap eller 1h? 2h frister, men er det noe bra? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Alle enh shamans som faktisk er god i pvp. Sier at dual wield er 10 ganger bedre enn 2h. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå