Kuldesjokk Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Spør blizzard, de pleier å hjelpe slike som angrer klassen og bytter den gjerne ut for deg... Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Spør blizzard, de pleier å hjelpe slike som angrer klassen og bytter den gjerne ut for deg... Seriøst? Vet du om noen de faktisk har gjort det med? SKulle gjerne gjort det selv... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg fikk bytta min Troll Druid mot min Undead Warlock. Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg fikk bytta min Troll Druid mot min Undead Warlock. Hm. Du bytta konto med en annen eller? Troll druid er ny for meg isåfall Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Neida, han bytta med blizzard, jeg hørte på når han snakka med de. Troll druid har da alltid vært med... Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 At folk faktisk trodde på det der.. Dog, kunne godt tenkt med å bytta ut shamanen x) Men men. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nå må du ikke ødelegge her da... Men ja helt utrolig at de først trodde meg i at blizzard hjelper folk da de slår hardt ned på dette. For ikke å nevne PSV sin troll druid spøk. Men hvordan burde en enhancement levlebuild se ut? Har satt sammen en selv, men kunne tenke meg å se hvordan dere ville satt den opp... Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Haha. Beklager ^^ Få sjå din da ? Nå levlet jeg 1-60 pre tbc da. Og 60-70 husker jeg fan ikke engang. Men jeg kan jo linke min nåværende specc vist det ønskes ? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvorfor ikke... Regner med en enhancement 70 spec og levlespec ikke er så forskjellig... Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...=Pinocch%C3%AEo Her har du det : D Men noe er sikkert unødvendig der for lvling da. For eksempel WF totem talentet. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Blir litt irritert her nå... I arena så blir ALLTID jeg nuka først, og dvs at jeg ikke får gjort en dritt siden shaman ikke har noen form for cc.... Noen som har bra taktikker mot de forskjellige classene som ele shaman? Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har forsøkt å bruke Enhancement Shamantheorycraft for å vurdere items (i tillegg til generell magefølelse), og sammenligner blant annet Stalker's Helmet of Second Sight (nåværende) med Gladiator's Linked Helm. Ved å bruke stat weights får jeg følgende - Stalker (antar med 3x8str gems): 31 agi = 31 * 1,74EP = 53,94 EP 24 str = 24 * 2EP = 48 EP 60 ap = 60 EP ============= 161,94 EP Gladiator's (antar 1x8st gem og 1 Relentless Earthstorm Diamond ) blitt fortalt at det er noe av det beste for enh. shaman... 12 agi = 12 * 1,74 EP = 20,88 EP 42 str = 42 * 2 EP = 84 EP 26 crit = 26 * 1.97 EP = 51,22 EP ============= 156,1 EP Nå er jo ikke 3% increased critical damage regnet med.. og jeg vet ikke hvor mye den vektlegges i forhold til EP.. men sett fra et rent PvE-perspektiv... er Gladiator's virkelig en så stor oppgradering?.. Er det jeg som er på jordet? Er det elitist jerks som er på jordet?... Eller er 3% crit damage såpass mye verdt...uten den er jo faktisk Gladiator's lavere i EP enn blå... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Resilience vet du. Skal du PvPe, så må du nok ha en god del resilience som enhancement(som Resto og elemental også så klart) Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Resilience vet du. Skal du PvPe, så må du nok ha en god del resilience som enhancement(som Resto og elemental også så klart) Jepp.. du har helt rett der... absolutte bedre item sett fra pvp-perspektiv.. men var som sagt primært interessert i pve... Det er jo en vesentlig item-level forskjell på de to hjelmene.. men lurer på om det meste av forskjellen er bundet opp i pvp-stats... Noen som har noen tanker rundt dette? Endret 21. januar 2008 av pax1 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Resilience vet du. Skal du PvPe, så må du nok ha en god del resilience som enhancement(som Resto og elemental også så klart) Jepp.. du har helt rett der... absolutte bedre item sett fra pvp-perspektiv.. men var som sagt primært interessert i pve... Det er jo en vesentlig item-level forskjell på de to hjelmene.. men lurer på om det meste av forskjellen er bundet opp i pvp-stats... Noen som har noen tanker rundt dette? Er nok det, er heller ikke Meta-gem på the blå. Og Itillegg får du jo setbonus på Gladiators, sikkert bare derfor Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 http://armory.wow-europe.com/character-she...amp;n=Hellbreak Begynner å få opp gearet nå fikk meg nytt shield igårkveld, tror jeg skal satse på no gladiator gear for å få opp critrating, er litt usikker. i alle fall S1 chest så skal jeg prøve å få tak i den ringen som dropper ifra chess i kara. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Fikk The Bladefist fra heroic SH.. er vel en god oppgradering fra Fel Edged Battleaxe med tanke på speed?... Noen Enh. shaman eksperter som kan bekrefte? Endret 22. januar 2008 av pax1 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Fikk The Bladefist fra heroic SH.. er vel en god oppgradering fra Fel Edged Battleaxe med tanke på speed?... Noen Enh. shaman eksperter som kan bekrefte? Den fel øksa vil da fortsatt være en bra offhand. Men jeg ville heller brukt Bladefist på MH, den er tregere= hardere wf procs. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Begge våpen bør være 2.6 eller tregere. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skal ikke skryte på meg å være ekspert, men 2.60 på main hand og 2.70 på off hand er det optimale med tanke på å utnytte windfury til det fulle. Kan ikke si sikkert om tapet av stats gjør Bladefist til et noe dårligere valg, da, men det er en mulighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå