Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey!

Driver å levler shamanen min om dagen(er nå 52) men er noen ting jeg lurer på.

 

I dag er mainhanden min 2.7 i speed og offhanden min er 2.3. Burde jeg da kjøre windfury på begge for mer crit (flere slag blir jo større sjanse for crit/focus) eller burde jeg kjøre rockbiter/flame på offhand? I såfall hvilken av dem?

 

Samme også på 70, da skal jeg ha pvp offhand og mainhand (2.6 i speed på begge) burde jeg kjøre dobbel wf eller rb/fl da?

 

Har hørt mange forskjellige meninger om dette før så fint om noen kommer med noen form for dokumentasjon eller i det minste forklarer hvorfor det ene er bedre en det andre

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar
Hey!

Driver å levler shamanen min om dagen(er nå 52) men er noen ting jeg lurer på.

 

I dag er mainhanden min 2.7 i speed og offhanden min er 2.3. Burde jeg da kjøre windfury på begge for mer crit (flere slag blir jo større sjanse for crit/focus) eller burde jeg kjøre rockbiter/flame på offhand? I såfall hvilken av dem?

 

Samme også på 70, da skal jeg ha pvp offhand og mainhand (2.6 i speed på begge) burde jeg kjøre dobbel wf eller rb/fl da?

 

Har hørt mange forskjellige meninger om dette før så fint om noen kommer med noen form for dokumentasjon eller i det minste forklarer hvorfor det ene er bedre en det andre

 

Jeg kjørte WF på begge hele veien med shamanen min... Vet ikke helt om det er "best", sånn hvis man regner nøye på det og sånn, men det er hvertfall MYE festligere... Masse tall som hopper frem hele tida:D Eneste som er litt kjipt er at det spiser flurry charges...

 

På 70 kjørte jeg 2h med wf, rett og slett for å i det hele tatt ha en sjanse i PVP... Blir kita hele tida. Men hadde ikke sjanse allikevel, og specca resto, og har nå stort sett pensjonert shamanen, siden det er enhancement jeg egentlig vil være, men det funker bare ikke, med mindre du har SVÆRT bra gear. Trist å tenke på at enhancement var så ufattelig gøy på 60, og den dårligeste speccen som eksisterer på 70... Blir seriøst tatt av alle classer, uansett spec/skill.

 

EDIT: Er ikke meningen å demotivere eller noe.. Er bare litt emo på akkurat det området^^

Endret av Gnimmels
Lenke til kommentar

er 65 nå og ser ikke helt hva folk klager på ang og bli kitet som enh. shaman.... klart det man blir kitet ja men man har da frostshock, earthbind osv jeg sliter ikke så grønnjævelig med og komme innpå og når det skjer sier det BOOM og jeg vinner... still føler insignia of the horde hjelper med jævelig mye

 

skjønner ikke hva de mega sinnsyke skillsa andre klasses skal få de siste 5 levelene som gjør det 10x vanskeligere.

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
er 65 nå og ser ikke helt hva folk klager på ang og bli kitet som enh. shaman.... klart det man blir kitet ja men man har da frostshock, earthbind osv jeg sliter ikke så grønnjævelig med og komme innpå og når det skjer sier det BOOM og jeg vinner... still føler insignia of the horde hjelper med jævelig mye

 

skjønner ikke hva de mega sinnsyke skillsa andre klasses skal få de siste 5 levelene som gjør det 10x vanskeligere.

 

Du får nesten vente å se selv i arena ;)

Endret av McDeath
Lenke til kommentar
Fikk Icon of Unyielding Courage ved første tur i Heroic BF... :)

 

Grattis den er sweet :) Men om du er enhancement-shammy så trenger du ikke mer enn 150 i hitrating. Faktisk så er det vanlig å ligge mellom 100 og 150 i hitrating for raiding shammys.:)

 

Takk. :)

 

Jeg er helt fersk på lvl70 så med denne kom jeg opp på 110 Hit Rating (AP er 1060 eller noe, crit rett over 22%). Ghetto-utstyr fremdeles, men det kommer seg.

Lenke til kommentar
Hey!

Driver å levler shamanen min om dagen(er nå 52) men er noen ting jeg lurer på.

 

I dag er mainhanden min 2.7 i speed og offhanden min er 2.3. Burde jeg da kjøre windfury på begge for mer crit (flere slag blir jo større sjanse for crit/focus) eller burde jeg kjøre rockbiter/flame på offhand? I såfall hvilken av dem?

 

Samme også på 70, da skal jeg ha pvp offhand og mainhand (2.6 i speed på begge) burde jeg kjøre dobbel wf eller rb/fl da?

 

Har hørt mange forskjellige meninger om dette før så fint om noen kommer med noen form for dokumentasjon eller i det minste forklarer hvorfor det ene er bedre en det andre

 

Jeg kjørte WF på begge hele veien med shamanen min... Vet ikke helt om det er "best", sånn hvis man regner nøye på det og sånn, men det er hvertfall MYE festligere... Masse tall som hopper frem hele tida:D Eneste som er litt kjipt er at det spiser flurry charges...

 

På 70 kjørte jeg 2h med wf, rett og slett for å i det hele tatt ha en sjanse i PVP... Blir kita hele tida. Men hadde ikke sjanse allikevel, og specca resto, og har nå stort sett pensjonert shamanen, siden det er enhancement jeg egentlig vil være, men det funker bare ikke, med mindre du har SVÆRT bra gear. Trist å tenke på at enhancement var så ufattelig gøy på 60, og den dårligeste speccen som eksisterer på 70... Blir seriøst tatt av alle classer, uansett spec/skill.

 

EDIT: Er ikke meningen å demotivere eller noe.. Er bare litt emo på akkurat det området^^

 

Tull.. Kanskje nettopp pga av du har 2h som gjør at du blir tatt av alle.. Tro meg jeg har prøvd både 2h og DW, og DW er langt langt langt bedre. Du slår kanskje litt hardere med en 2h, men over tid så går du egentlig å bare venter på WF procs. Mens DW gir konstant skade som overgår 2h soleklart! uten tvil fra min side. I tillegg så vil DW gi tilnærmet kontinuerlig wf procs.. og stormstrike som gjør skade med begge våpen.

 

Du blir kita sier du? Hvorfor det? Da gjør du noe feil.. Frost shock er din venn, den lar deg komme i close combat, og lar deg faktisk kite klasser som warrior, rogue og feral druids. Eneste som kan være slit, er å møte priest/lock de gangene tremor totem ikke funker før etter 5 sek ++, da er du ofte langt borte, har en million doter på deg og livet bare renner bort.

 

Selv så sparer jeg trinket til freeze trap fra hunter, fear fra lock,priest, og kidney shot fra rogue.

 

Vinner 60%- 70% av kampene mot bedre gearet spillere. Og det er jo ikke akkurat siffer å gråte over.

Lenke til kommentar
Fikk Icon of Unyielding Courage ved første tur i Heroic BF... :)

 

Grattis den er sweet :) Men om du er enhancement-shammy så trenger du ikke mer enn 150 i hitrating. Faktisk så er det vanlig å ligge mellom 100 og 150 i hitrating for raiding shammys.:)

 

Takk. :)

 

Jeg er helt fersk på lvl70 så med denne kom jeg opp på 110 Hit Rating (AP er 1060 eller noe, crit rett over 22%). Ghetto-utstyr fremdeles, men det kommer seg.

 

Det du bør satse på(syns jeg) for å gjøre deg klar for evt raids er attackpower og critt. Beste attackpower for deg får du via strength.

1 strenght gir 2 attackpower. Strenght scaler når du får blessing of kings fra Paladins og gir da enda mer attackpower.

 

Et annet tips til deg som fersk lvl 70 enhancment shammy er å farme BG for 2 stk treige 2.6 etthåndsvåpen. Enchant disse to med mongoose, om du kjenner noen skan dette. Begge mongoose kan procce på likt og da har du 10% poeng mer i critt:D

 

Bare et par tips fra meg:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...