Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..

Anbefalte innlegg

ja da har jeg tenkte å begynne å lvl shamanen min igjen han er lvl 64 for tiden er en venn som har spilt på han. Men han har litt rart talent oppsett noen som har noe å anbefale for lvling? helst noe med elemental etter som fyren er full av cloth og leather..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den dagen du critter 4500 med frostbolt skal jeg slette shamanen min. På cloth har en shaman 0 problem med å få 3000+ crits med 2h WF. Det er selvfølgelig med bra gear

Når du er mage er poenget å ikke bli truffet.

Endret av AP
Lenke til kommentar
Den dagen du critter 4500 med frostbolt skal jeg slette shamanen min. På cloth har en shaman 0 problem med å få 3000+ crits med 2h WF. Det er selvfølgelig med bra gear

Tror ikke du skulle ha sagt det der tbh.

Tror nok en frostmage kan lett komme opp i så høye crits, kanskje enda høyere og...

AP PI (Berserker i wsg) etc etc. (zone buffs)

Rollet elemental nå, critter fort 2.7k-3k lbolts.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Tror ikke du skulle ha sagt det der tbh.

Tror nok en frostmage kan lett komme opp i så høye crits, kanskje enda høyere og...

AP PI (Berserker i wsg) etc etc. (zone buffs)

Rollet elemental nå, critter fort 2.7k-3k lbolts.

Fix

Lenke til kommentar
Kommet til 70 på enhancement shaman og gjør unna litt quests for utstyrs-oppgradering etc...

Stalkers Helmet of Second Sight er jo en ganske bra en.. vil vel holde en stund.. Hva ville dere puttet i sockets?.. Socket bonusen er jo grei å få med seg, så kanskje noe Sovereign eller Infused Nightseye?...

Skal du ha ATP, så velg STR gems.

Joda.. men ønsker å få med meg socket bonus også.. så det ble en +STR/STA og to +CRIT/STA.... :hmm:

Lenke til kommentar
Så du fikk 4str, 8ap og 8crit når du kunne ha brukt 2x 8str og 1x 8crit istedenfor og fått mer dps ut av hjelmen :hmm:

Aldri skjønt meg på folk som går for socket bonus uansett om de gimper seg selv ved å gjøre det..

Dps er ikke alt ;)

Og det er bare et item... Prøver som regel å få med socket-bonus når den er nyttig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...