Carlgutt Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ja da har jeg tenkte å begynne å lvl shamanen min igjen han er lvl 64 for tiden er en venn som har spilt på han. Men han har litt rart talent oppsett noen som har noe å anbefale for lvling? helst noe med elemental etter som fyren er full av cloth og leather.. Lenke til kommentar
AP Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Den dagen du critter 4500 med frostbolt skal jeg slette shamanen min. På cloth har en shaman 0 problem med å få 3000+ crits med 2h WF. Det er selvfølgelig med bra gear Når du er mage er poenget å ikke bli truffet. Endret 6. januar 2008 av AP Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den dagen du critter 4500 med frostbolt skal jeg slette shamanen min. På cloth har en shaman 0 problem med å få 3000+ crits med 2h WF. Det er selvfølgelig med bra gear Når du er mage er poenget å ikke bli truffet. Tror ikke du skulle ha sagt det der tbh. Tror nok en frostmage kan lett komme opp i så høye crits, kanskje enda høyere og... AP PI (Berserker i wsg) etc etc. (zone buffs) Rollet elemental nå, critter fort 2.7k-3k lbolts. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har akkurat begynt å spille Shammy, er lvl10 for øyeblikket og har et så simpelt spørsmål som; Flametongue eller Rockbiter? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Rockbiter frem til du får Windfury. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kommet til 70 på enhancement shaman og gjør unna litt quests for utstyrs-oppgradering etc... Stalkers Helmet of Second Sight er jo en ganske bra en.. vil vel holde en stund.. Hva ville dere puttet i sockets?.. Socket bonusen er jo grei å få med seg, så kanskje noe Sovereign eller Infused Nightseye?... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kommet til 70 på enhancement shaman og gjør unna litt quests for utstyrs-oppgradering etc... Stalkers Helmet of Second Sight er jo en ganske bra en.. vil vel holde en stund.. Hva ville dere puttet i sockets?.. Socket bonusen er jo grei å få med seg, så kanskje noe Sovereign eller Infused Nightseye?... Skal du ha ATP, så velg STR gems. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den dagen du critter 4500 med frostbolt skal jeg slette shamanen min. På cloth har en shaman 0 problem med å få 3000+ crits med 2h WF. Det er selvfølgelig med bra gear Når du er mage er poenget å ikke bli truffet. Tror ikke du skulle ha sagt det der tbh. Tror nok en frostmage kan lett komme opp i så høye crits, kanskje enda høyere og... AP PI (Berserker i wsg) etc etc. (zone buffs) Rollet elemental nå, critter fort 2.7k-3k lbolts. Fix Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kommet til 70 på enhancement shaman og gjør unna litt quests for utstyrs-oppgradering etc... Stalkers Helmet of Second Sight er jo en ganske bra en.. vil vel holde en stund.. Hva ville dere puttet i sockets?.. Socket bonusen er jo grei å få med seg, så kanskje noe Sovereign eller Infused Nightseye?... Skal du ha ATP, så velg STR gems. Joda.. men ønsker å få med meg socket bonus også.. så det ble en +STR/STA og to +CRIT/STA.... Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så du fikk 4str, 8ap og 8crit når du kunne ha brukt 2x 8str og 1x 8crit istedenfor og fått mer dps ut av hjelmen Aldri skjønt meg på folk som går for socket bonus uansett om de gimper seg selv ved å gjøre det.. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så du fikk 4str, 8ap og 8crit når du kunne ha brukt 2x 8str og 1x 8crit istedenfor og fått mer dps ut av hjelmen Aldri skjønt meg på folk som går for socket bonus uansett om de gimper seg selv ved å gjøre det.. Dps er ikke alt Og det er bare et item... Prøver som regel å få med socket-bonus når den er nyttig. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor mye spelldmg har folket elemental folket her? Har selv litt lite syntes jeg (bare 600 unbuffa) og jeg vil si at jeg har ganske greit gear egentlig (dog ikke enchanta) Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 671 atm, har 1 healing item igjen å erstatte. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jaoki Åssen gear har du da? (kara, pvp etc) Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hovedsaklig PVE gear nå, kara gruul, har sergeant's cloak som jeg håper å erstatte idag også får jeg vindicator wrist i morra. *Hellbreak på Grim Batol om du kommer inn på Armory. Endret 9. januar 2008 av Ole J Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hmm kanskje jeg har basert meg for mye på crit? har rundt 20% critchance er er min ( i healing gear enda der men) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...;n=Ballzofsteel Endret 9. januar 2008 av daruu Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sats på crit for mere uptime, jeg samler på mere crit jeg og nå selv om jeg må ofre litt spelldmg. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mnja er vel kanskje lurt det også Får prøve å få gladiator macen snart, den + enchant = over 100 mere spelldmg^^ Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Exalted Lower City 159+40 + 15 crit Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Joa er bra den også, men syntes det er mere moro og farme honor enn rep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå