Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shaman suger i PVP spessielt mot frost mage der du ikke engang kan slå magen.

Har en lvl 70 shaman med bare epic gear. For 1200 Crit mens magen min får 2000 uten crit og ca 4500 crit med frostbolt

 

Den dagen du critter 4500 med frostbolt skal jeg slette shamanen min. På cloth har en shaman 0 problem med å få 3000+ crits med 2h WF. Det er selvfølgelig med bra gear.

 

Beklager men jeg måtte bare le når jeg så påstanden din. Tror du kan gjøre deg klar til å slette shamanen din fordi 4500 frostbolt crits er ikke uvanlig.

En kompis av meg som spiller mage i samme guild som meg kan critte for over 7k på non-vulnerable mobs i raids, og han ganske bra gear men ingenting fra BT eller MH enda, så det er mye å gå på. Jeg ba han ta et screenshot nå nettopp da han var i Black Morass, så får du selv se.

5600 crit, kun med arcane power og trinket:

post-3895-1199062286_thumb.jpg

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Greit, jeg bøyer meg ned i støvet;> Shamanen slettes ikke, men jeg innrømmer at jeg tok feil..

 

Men hvis en Frostbolt critter for 4000-6000, hva critter da en Fireball for, even Pyroblast.

frostspells critter typisk høyere pga talents.

 

men er ganske sikker på at mages i guildet har fireballcrits på 6-7k under raids, fullbuffa osv.

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Greit, jeg bøyer meg ned i støvet;> Shamanen slettes ikke, men jeg innrømmer at jeg tok feil..

 

Men hvis en Frostbolt critter for 4000-6000, hva critter da en Fireball for, even Pyroblast.

men er ganske sikker på at mages i guildet har fireballcrits på 6-7k under raids, fullbuffa osv.

Been there.

Lenke til kommentar

Er ele/resto som gjør det ok i arena.

 

Det jeg sliter mest med er når jeg får noen helt nær meg.

Jeg klarer ikke bli kvitt de. har en rogue/warr/ench sham/druide satt seg fast i meg,

så er løpet nesten kjørt om jeg ikke får assistanse.

Bruker seff trinket, men det funker jo kun en gang.

 

Noen som har et lurt tips til hva jeg burde prøve?

 

Happy new year!

Lenke til kommentar
Hvordan kan du specce enchantment? Vet at det er et profession, men er jo ikke noe du kan specce der... Og ikke minst, enchanting er ikke unikt for shaman... Fint profession for alle det...

 

Kulde, ikke vær så forbanna røff mot stakkaren. Han har jo akkurat begynt med WoW jo. Og du skjønte jo vell hva han mente? :)

Lenke til kommentar

Hei!

 

For øyeblikket har jeg en lvl 52 Shaman. Til nå har alle talent-points blitt brukt i Enhancement-treet, som nå begynner å bli ganske fullt. Hva vil jeg ha mest igjen for? Forsette å fylle ut Enhancement-treet hele veien til lvl 70 eller begynne å legge poeng inn i Elemental eller Restoration? :hmm:

 

 

På forhånd takk for eventuelle svar ;)

Lenke til kommentar
Hvilken proffesion burde jeg velge? Har mining fra før av. Trenger shaman noe spesifikt, eller kan jeg bare velge et eller annet?

Og hva er den ultimate BG/Arena shammyen i 70, og hvorfor?

 

For å lage gear til Shamans trenger du Leatherworking, for å lage våpen, kan du velge Blacksmithing. Som goldfarming profession kan du velge mellom herbalism, mining eller skinning..

 

Selv har jeg Jewelcrafting.

Endret av paraax
Lenke til kommentar
Hvilken proffesion burde jeg velge? Har mining fra før av. Trenger shaman noe spesifikt, eller kan jeg bare velge et eller annet?

Og hva er den ultimate BG/Arena shammyen i 70, og hvorfor?

PvE eller PvP ?

Specc ?

 

Vet ikke med de andre speccene. Men BS som enh. Dragonstrike er vell ett av top 3 våpene i spillet for Enh shaman.

Lenke til kommentar
Hvilken proffesion burde jeg velge? Har mining fra før av. Trenger shaman noe spesifikt, eller kan jeg bare velge et eller annet?

Og hva er den ultimate BG/Arena shammyen i 70, og hvorfor?

PvE eller PvP ?

Specc ?

 

Vet ikke med de andre speccene. Men BS som enh. Dragonstrike er vell ett av top 3 våpene i spillet for Enh shaman.

PvP, trenger ikke å ta hensyn til PvE. Vil gjøre det greit i bg, arena og 1v1. Trenger tips til spec.

Ellers takk for svar.

Endret av LpIsBackForYou
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...