Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo også ta å lvl som resto vist du vil bruke mellom 24 og 32 timer på å drepe enn mob ? :roll:

 

Det sier nesten seg selv at instancer er veien å gå hvis man speccer resto så tidlig, selv om quests og vanlige mobs blir en plage. Det bør jeg vite, som en shaman som speccet resto når jeg først kunne dra i SM (Scarlet Monastery), og enhancement etter at jeg var ferdig der. Når jeg healet gjorde jeg ikke annet enn SM en uke eller noe sånt, og jeg spratt opp i level så det sang etter. Faen, savner levlingen av shammyen min. :love:

Lenke til kommentar
Har en lvl 22 shaman her og lurer på hvilket jeg skal bruke av disse:

Stingin Viper og Arctic Buckler, eller

reef axe.

 

Noen gode forslag? har specca enchancement

 

 

1h og shield for det meste uansett spec. Gjerne en slow 1handed.

 

Hvordan ville en PvP enh-Ele build virket der du får med deg elemental fury, og bruker 2h våpen? Noen erfararinger, eller forslag til build?

 

Hybrid spec funker ikke i Arena. Battleground er jeg usikker på men tviler siden det ikke er så mye gear til den slags lengre.

Lenke til kommentar
Shaman suger i PVP spessielt mot frost mage der du ikke engang kan slå magen.

Har en lvl 70 shaman med bare epic gear. For 1200 Crit mens magen min får 2000 uten crit og ca 4500 crit med frostbolt

 

Den dagen du critter 4500 med frostbolt skal jeg slette shamanen min. På cloth har en shaman 0 problem med å få 3000+ crits med 2h WF. Det er selvfølgelig med bra gear.

Endret av paraax
Lenke til kommentar
Har nå bestemt meg til å respecce. Jeg vil være en Elemental/Resto shaman, som hovedsaklig skal brukes til PvP.

Har noen tips til spec?

 

Med elemental / resto, mener du da elemental eller resto? Funker ikke med kombo spec, man må legge seg på den ene speccen..

40\NULL\21, en skvett godsaker fra elemental og en insta heal\dmgspell en gang i blandt.

 

får ikke inn en null mellom 40\ og \21 >_<

Endret av Sink
Lenke til kommentar

hei jeg er nå snart 52 med min Shaman, og begynner og få fylt opp enchancement treet, på vei tl 70 burde jeg ta poengene som er igjen i elemental, for lavere kost på shocks og bedre skade. Siden jeg har det talentet som gir 60% mindre mana cost på shocks fra enchancement delen. Eller burde jeg gå for poenga i resto.

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...