daruu Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har nå bestemt meg til å respecce. Jeg vil være en Elemental/Resto shaman, som hovedsaklig skal brukes til PvP.Har noen tips til spec? http://www.wowhead.com/?talent=hE0zEcMRVoxZxf0x0xo Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 http://www.wowhead.com/?talent=hE0zEcMoqsZZxf0x0xs -30% duration på silence/interrupts og alt slikt. -6% sjanse for å bli critta (som er viktig) +hit som du trenger 4% av. Lenke til kommentar
Skeie Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 hoppi hei - er lvl 25 shaman ^^ nett starta... men.. beste lvle specc? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Du kan jo også ta å lvl som resto vist du vil bruke mellom 24 og 32 timer på å drepe enn mob ? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Du kan jo også ta å lvl som resto vist du vil bruke mellom 24 og 32 timer på å drepe enn mob ? Det sier nesten seg selv at instancer er veien å gå hvis man speccer resto så tidlig, selv om quests og vanlige mobs blir en plage. Det bør jeg vite, som en shaman som speccet resto når jeg først kunne dra i SM (Scarlet Monastery), og enhancement etter at jeg var ferdig der. Når jeg healet gjorde jeg ikke annet enn SM en uke eller noe sånt, og jeg spratt opp i level så det sang etter. Faen, savner levlingen av shammyen min. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Har en lvl 22 shaman her og lurer på hvilket jeg skal bruke av disse: Stingin Viper og Arctic Buckler, eller reef axe. Noen gode forslag? har specca enchancement Endret 24. desember 2007 av Dernel Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvordan ville en PvP enh-Ele build virket der du får med deg elemental fury, og bruker 2h våpen? Noen erfararinger, eller forslag til build? Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har en lvl 22 shaman her og lurer på hvilket jeg skal bruke av disse:Stingin Viper og Arctic Buckler, eller reef axe. Noen gode forslag? har specca enchancement 1h og shield for det meste uansett spec. Gjerne en slow 1handed. Hvordan ville en PvP enh-Ele build virket der du får med deg elemental fury, og bruker 2h våpen? Noen erfararinger, eller forslag til build? Hybrid spec funker ikke i Arena. Battleground er jeg usikker på men tviler siden det ikke er så mye gear til den slags lengre. Lenke til kommentar
Alfen78 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har hatt en lang pause fra WoW nå og mye har forandret seg siden sist. Spiller på en 70 shaman med enhancement specc. Hva er best i PvP? Dual wield eller 2H? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Spør heller hva som suger minst Og det er 2h. Lenke til kommentar
AP Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Shaman suger i PVP spessielt mot frost mage der du ikke engang kan slå magen. Har en lvl 70 shaman med bare epic gear. For 1200 Crit mens magen min får 2000 uten crit og ca 4500 crit med frostbolt Lenke til kommentar
Alfen78 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Shamanen min har da bare blått og grønt og critter for over 2k på cloth Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Shaman suger i PVP spessielt mot frost mage der du ikke engang kan slå magen.Har en lvl 70 shaman med bare epic gear. For 1200 Crit mens magen min får 2000 uten crit og ca 4500 crit med frostbolt Den dagen du critter 4500 med frostbolt skal jeg slette shamanen min. På cloth har en shaman 0 problem med å få 3000+ crits med 2h WF. Det er selvfølgelig med bra gear. Endret 30. desember 2007 av paraax Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har nå bestemt meg til å respecce. Jeg vil være en Elemental/Resto shaman, som hovedsaklig skal brukes til PvP.Har noen tips til spec? Med elemental / resto, mener du da elemental eller resto? Funker ikke med kombo spec, man må legge seg på den ene speccen.. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Har nå bestemt meg til å respecce. Jeg vil være en Elemental/Resto shaman, som hovedsaklig skal brukes til PvP.Har noen tips til spec? Med elemental / resto, mener du da elemental eller resto? Funker ikke med kombo spec, man må legge seg på den ene speccen.. 40\NULL\21, en skvett godsaker fra elemental og en insta heal\dmgspell en gang i blandt. får ikke inn en null mellom 40\ og \21 >_< Endret 30. desember 2007 av Sink Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jupp, 40/0/21 er den desidert mest brukte elemental speccen. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jupp, 40/0/21 er den desidert mest brukte elemental speccen. Til pvp. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 hei jeg er nå snart 52 med min Shaman, og begynner og få fylt opp enchancement treet, på vei tl 70 burde jeg ta poengene som er igjen i elemental, for lavere kost på shocks og bedre skade. Siden jeg har det talentet som gir 60% mindre mana cost på shocks fra enchancement delen. Eller burde jeg gå for poenga i resto. På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå