Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir bare mer og mer glad i min shaman. Utrolig fleksible klasse, og fantastisk bra til pvp.

Har semi twinka min i 40-49 range og har det utrolig moro.

Ble litt overasket over at dualwield er mere effektivt til pvp enn twohander.

Noen andre med erfaringe fra denne level rangen?

 

Har et tips: IKKE levle shamanen din videre!! Hadde shamanen min ei god stund som twink på 49, og det er noe av det morsommeste jeg har gjort i wow! Hadde Kang the decapitator med crusader, og stort sett det beste gearet man kunne få på den levelen, og eide ALLE!

Har selv en shaman twink på den levelen, http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...zak&n=Gruve hvis noen er interessert. Ser at jeg har Kang equippa men bruker vanligvis Bonesnapper med Crusader. Absolutt morsom klasse, men eier ikke alt, hunters er kongene av denne level rangen (og de fleste andre <60). Hadde også en 49 hunter twink, men levla ham videre for noen uker siden.

Lenke til kommentar
Blir bare mer og mer glad i min shaman. Utrolig fleksible klasse, og fantastisk bra til pvp.

Har semi twinka min i 40-49 range og har det utrolig moro.

Ble litt overasket over at dualwield er mere effektivt til pvp enn twohander.

Noen andre med erfaringe fra denne level rangen?

 

Har et tips: IKKE levle shamanen din videre!! Hadde shamanen min ei god stund som twink på 49, og det er noe av det morsommeste jeg har gjort i wow! Hadde Kang the decapitator med crusader, og stort sett det beste gearet man kunne få på den levelen, og eide ALLE!

Har selv en shaman twink på den levelen, http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...zak&n=Gruve hvis noen er interessert. Ser at jeg har Kang equippa men bruker vanligvis Bonesnapper med Crusader. Absolutt morsom klasse, men eier ikke alt, hunters er kongene av denne level rangen (og de fleste andre <60). Hadde også en 49 hunter twink, men levla ham videre for noen uker siden.

Fy... Du hadde skam lite hp. Og skaff deg heller executioneer imo.

Lenke til kommentar
Blir bare mer og mer glad i min shaman. Utrolig fleksible klasse, og fantastisk bra til pvp.

Har semi twinka min i 40-49 range og har det utrolig moro.

Ble litt overasket over at dualwield er mere effektivt til pvp enn twohander.

Noen andre med erfaringe fra denne level rangen?

 

Har et tips: IKKE levle shamanen din videre!! Hadde shamanen min ei god stund som twink på 49, og det er noe av det morsommeste jeg har gjort i wow! Hadde Kang the decapitator med crusader, og stort sett det beste gearet man kunne få på den levelen, og eide ALLE!

 

Meeeen levla den videre fordi jeg trodde jeg kom til å eie like mye på 60, noe som slett ikke skjedde, også levla jeg den til 70 bare for å finne ut at enhancement shaman har gått fra å være en av de heftigeste PVPklassene, til å være DEN dårligeste klasse/speccen av alle... Så ufattelig kjipt.. Føler meg backstabba av Blizz...

PvE da ? ; p

 

Fremdeles brukt i 99% av alle 25 raids, pakka i ei gruppe med dps warrior og noen roguer elns. Funker fett for meg.

Endret av krattlusker
Lenke til kommentar
Blir bare mer og mer glad i min shaman. Utrolig fleksible klasse, og fantastisk bra til pvp.

Har semi twinka min i 40-49 range og har det utrolig moro.

Ble litt overasket over at dualwield er mere effektivt til pvp enn twohander.

Noen andre med erfaringe fra denne level rangen?

 

Har et tips: IKKE levle shamanen din videre!! Hadde shamanen min ei god stund som twink på 49, og det er noe av det morsommeste jeg har gjort i wow! Hadde Kang the decapitator med crusader, og stort sett det beste gearet man kunne få på den levelen, og eide ALLE!

 

Meeeen levla den videre fordi jeg trodde jeg kom til å eie like mye på 60, noe som slett ikke skjedde, også levla jeg den til 70 bare for å finne ut at enhancement shaman har gått fra å være en av de heftigeste PVPklassene, til å være DEN dårligeste klasse/speccen av alle... Så ufattelig kjipt.. Føler meg backstabba av Blizz...

PvE da ? ; p

 

Fremdeles brukt i 99% av alle 25 raids, pakka i ei gruppe med dps warrior og noen roguer elns. Funker fett for meg.

 

 

Snakker om PVP. Jeg rolla shaman for et og et halvt år siden for å drive med PVP, ikke for å raide... Da var shaman en av de klassene som var best til PVP, så blir det bare snudd helt.. Hjelper ikke å si "roll resto" heller.. Er ikke resto jeg liker å spille..

Lenke til kommentar
Blir bare mer og mer glad i min shaman. Utrolig fleksible klasse, og fantastisk bra til pvp.

Har semi twinka min i 40-49 range og har det utrolig moro.

Ble litt overasket over at dualwield er mere effektivt til pvp enn twohander.

Noen andre med erfaringe fra denne level rangen?

 

Har et tips: IKKE levle shamanen din videre!! Hadde shamanen min ei god stund som twink på 49, og det er noe av det morsommeste jeg har gjort i wow! Hadde Kang the decapitator med crusader, og stort sett det beste gearet man kunne få på den levelen, og eide ALLE!

 

Meeeen levla den videre fordi jeg trodde jeg kom til å eie like mye på 60, noe som slett ikke skjedde, også levla jeg den til 70 bare for å finne ut at enhancement shaman har gått fra å være en av de heftigeste PVPklassene, til å være DEN dårligeste klasse/speccen av alle... Så ufattelig kjipt.. Føler meg backstabba av Blizz...

PvE da ? ; p

 

Fremdeles brukt i 99% av alle 25 raids, pakka i ei gruppe med dps warrior og noen roguer elns. Funker fett for meg.

 

 

Snakker om PVP. Jeg rolla shaman for et og et halvt år siden for å drive med PVP, ikke for å raide... Da var shaman en av de klassene som var best til PVP, så blir det bare snudd helt.. Hjelper ikke å si "roll resto" heller.. Er ikke resto jeg liker å spille..

Im just saying ;p

Lenke til kommentar

Tjohei. Spurte for litt siden om tips om stats og slikt i forhold til raids som elemental shaman. Fikk til svar at jeg burde oppgradere utstyret litt, men har enda ikke klart det, trass i utallige forsøk. Uansett, en kveld guildet skulle ta en runde i Kara fikk jeg forespørsel fra raid-lederen om jeg kunne komme en tur til Kara, slik at de kunne inspisere utstyret mitt for å se om det var bra nok. Og, til min store overraskelse, jeg fikk være med! :new_woot:

 

Mitt første skikkelige raid noen sinne, jeg var helt spinnvill. De hadde vært der et par kvelder før og hadde ryddet nesten alt helt frem til The Curator. Etter en wipe, gikk han ned. Dæven så stilig det var. Tør faktisk si at jeg ikke gjorde det så verst, med tanke på at det var mitt første raid og at jeg så og si aldri hadde vært i heroics. Det var steintøft. Bare synd at det ikke droppet shaman-token.

 

Så, til et lite spørsmål jeg har.

Har prøvd å få oppgradert våpenet mitt leeeeenge nå, og har derfor kjørt Shattered Halls i håp om å få tak i Runesong Dagger.

Det er visst enklere sagt enn gjort, for etter i går, mitt tiende forsøk på å få den, holder jeg på å gi opp. Er det noen som har opplevd at den har droppet i det hele tatt? Begynner å bli oppgitt nå. Jeg vet hva slags alternativer jeg har: Dagger fra heroic Slave Pens, Mace fra exalted med Lower City, og PvP-våpnene. Uansett hva jeg går for er PvP-våpnene utelukket, siden battlegroupen suger svette hesteballer og det ville tatt meg 2-3 år å få fatt i et av disse. Exalted-våpenet- for å si det sånn, rep farming er noe jeg hater. Heroic Slave Pens har jeg lagt på hyllen, etter å ha fått slengt i fleisen "lololol we needz moar CC kklololo kkthxbai" etterfulgt av "You have been removed from the group" hver HELVETES gang jeg har prøvd heroics.

 

Jeg begynner å miste håpet. >.<

Lenke til kommentar
Det lett å skaffe pvp våpen da, bare 25k honor, det skaffer man lett på ei helg :)

 

Det er nok det beste også

 

 

Er dessverre lite gear til elemental shammy i kara osv :(

 

Jeg vet det er det beste, men jeg har ikke tålmodighet til å vente i 20 minutter på å få komme inn i en BG, for deretter å tape så det synger etter. :( Så, det er ikke "bare" 25k i den battlegroupen jeg er i, gitt.

Lenke til kommentar

Lite gear til Elemental Shammy i Karazhan?

 

- Adornment of Stolen Souls

- Badge of Justice

- Big Bad Wolf's Head

- Boots of Foretelling

- Dragonheart Flameshield

- Nathrezim Mindblade

- Ring of Recurrence

- Ring of Unrelenting Storms

- Robe of the Elder Scribes

- Shadow-Cloak of Dalaran

- Spectral Band of Innervation

- Talisman of Nightbane

- The Lightning Capacitor

- Uni-Mind Headdress

- Trial-Fire Trousers

- Wicked Witch's Hat

Lenke til kommentar
Blir bare mer og mer glad i min shaman. Utrolig fleksible klasse, og fantastisk bra til pvp.

Har semi twinka min i 40-49 range og har det utrolig moro.

Ble litt overasket over at dualwield er mere effektivt til pvp enn twohander.

Noen andre med erfaringe fra denne level rangen?

 

Har et tips: IKKE levle shamanen din videre!! Hadde shamanen min ei god stund som twink på 49, og det er noe av det morsommeste jeg har gjort i wow! Hadde Kang the decapitator med crusader, og stort sett det beste gearet man kunne få på den levelen, og eide ALLE!

Har selv en shaman twink på den levelen, http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...zak&n=Gruve hvis noen er interessert. Ser at jeg har Kang equippa men bruker vanligvis Bonesnapper med Crusader. Absolutt morsom klasse, men eier ikke alt, hunters er kongene av denne level rangen (og de fleste andre <60). Hadde også en 49 hunter twink, men levla ham videre for noen uker siden.

Fy... Du hadde skam lite hp. Og skaff deg heller executioneer imo.

 

 

Executioner krever level 60+ våpen ^^,

Lenke til kommentar

Fy... Du hadde skam lite hp. Og skaff deg heller executioneer imo.

Executioner krever level 60+ våpen ^^,

Mye morsommere å stacke AP enn HP. 3k er forresten ikke "skam lite hp", men det er litt under de som kun enchanter +sta ja. Uansett spiller jeg ikke på denne karakteren lenger, så å svi av 400g på mye enchants er uaktuelt (om det er mulig eller ikke).

 

Edit: Kunne godt tenkt meg å prøve elemental, men spørs om jeg gidder å farme et helt nytt sett gear.

Endret av abraxa
Lenke til kommentar
Bonesnapper er mye, mye bedre enn den hammeren der any day.

 

Kjøpte meg Bonesnapper og slengte på +20 strength.

Mine erfaringer etter noen pvp matcher er at Hammer of the Northern wind funker bedre.

Joda, man får litt høyere topp damage og noe mere stats men jeg følte at den ble litt for treg.

Med målinger av dps gjort med Violation datt jeg ned mellom 30 - 40 dps pga tap av speed, og procen på macen.

Har du prøvd begge våpen i 49 battlegrounds?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...