Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Snippy

 

 

Det at cc er så nødvendig, er LØGN!

 

Vi kjører fleste heroics uten cc=p

selv om det er MYE vanskeligere er det mulig, Skillzandgear>cc

 

Det er akkurat det jeg mener også. Trenger man tre CC i en heroic, skulle man vel tro det er tanken som har problemer. Det å tanke to mobs på en gang skulle ikke være så forbasket vanskelig, vel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du bør gå dual wield imo. Går mye fortere... Selv om man ikke får tak i så mye hitrating så tidlig. Finn deg to greie økser/daggere eller macer, og bruk windfury på begge. Slayer som faen!

Såe... Hva skal du med all den hitten a ? 9% fra talents capper SS og WF. Resten er bare .. ok å ha.. Selv har jeg bare 129 elns. Her med SSC gear. Hitten har ikke noe å si for enn enh shaman. Eller, klart det har noe å si. Men er ikke enn prioritert stat.

Lenke til kommentar
Det er akkurat det jeg mener også. Trenger man tre CC i en heroic, skulle man vel tro det er tanken som har problemer. Det å tanke to mobs på en gang skulle ikke være så forbasket vanskelig, vel?

 

Levler opp en enhancement Shaman og syns det er kjempegøy. Men opplever folk problemer med å finne grupper pga manglende CC-bidrag?

Lenke til kommentar
Det er akkurat det jeg mener også. Trenger man tre CC i en heroic, skulle man vel tro det er tanken som har problemer. Det å tanke to mobs på en gang skulle ikke være så forbasket vanskelig, vel?

 

Levler opp en enhancement Shaman og syns det er kjempegøy. Men opplever folk problemer med å finne grupper pga manglende CC-bidrag?

 

På lavere levels er CC helt overvurdert, mener jeg. Jeg har spilt begge ragebaserte tankeclasses, og det jeg har størst problemer med er det å få for lite rage til å bygge aggro med.. Dette var da før mangle på min druid :D

Lenke til kommentar
Blir bare mer og mer glad i min shaman. Utrolig fleksible klasse, og fantastisk bra til pvp.

Har semi twinka min i 40-49 range og har det utrolig moro.

Ble litt overasket over at dualwield er mere effektivt til pvp enn twohander.

Noen andre med erfaringe fra denne level rangen?

 

Har et tips: IKKE levle shamanen din videre!! Hadde shamanen min ei god stund som twink på 49, og det er noe av det morsommeste jeg har gjort i wow! Hadde Kang the decapitator med crusader, og stort sett det beste gearet man kunne få på den levelen, og eide ALLE!

 

Meeeen levla den videre fordi jeg trodde jeg kom til å eie like mye på 60, noe som slett ikke skjedde, også levla jeg den til 70 bare for å finne ut at enhancement shaman har gått fra å være en av de heftigeste PVPklassene, til å være DEN dårligeste klasse/speccen av alle... Så ufattelig kjipt.. Føler meg backstabba av Blizz...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...