lolvik Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nettopp starta en Draenei Shammy, som er lvl 10 nå ) Shamans er kjempe kos, valgte LW og Skinning. Men hva Talents burde jeg ha ? Syns at å bruke lightning bold og earth shock er veldig morro å lvle med, noen tips og trisk ? ^^ Å levle opp til 40 er det raskest å "spamme" lbolts. Dinger mest sansynlig 40 i dag med min shaman og lærer da dual wield Noen tips til gode 1 handed våpen eg kan skaffe meg? og bør eg bruke daggers, mace eller økser? Generellt kan jeg vel si; søk på wowhead etter 1 hand axe eller mace lvl 35-40. Gå for treg speed, helst 2,6 - 2,8. (Derfor er vel daggers utelukket). *snip* Raskeste grinde måten opp i azeroth må være tbh FT og daggers. Eller ikke ? WF er overlegen uansett. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Egentlig ikke har bra nok output dmg med daggers og flurry, og når man er i azeroth så har mobs mye mindre hp, i instanser etc ja da er det lurere med WF, men ikke når du levler IMO. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 mobs me mindre hp vil jo dø enda fortere med wf da. i tillegg flurry på 2x slow mace/axe = enda mer dmg.. wf is the life:D Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Må huske det at WF har en proc cd på 3 sekunder, jeg levlet med den wf buggen uten cd på main og off, men nå så lønner det seg å levle med ft uten tvil. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 mobs me mindre hp vil jo dø enda fortere med wf da.i tillegg flurry på 2x slow mace/axe = enda mer dmg.. wf is the life:D flurry på 2 weps som er raske gir like mye mer dmg som med to trege våpen, om dem har lik dps that is. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Dreper vertfall mye raskere nå med to blå macer og VF på begge to Enormt gøy er det også! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er mere gøy ja men du venter mere på procs enn du "slayer" Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg klarer ikke å bestemme meg å gå for S1 1h mace eller 1h axe. Hva er best? Burde jeg gå for AP gem eller str gem? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Men herregud da. Du er hvilken level? STR > AP, alltid, på grunn av scaling. S1 mace eller S1 axe har ingen forskjeller, men det du skal gjøre er å kjøpe 2 stykker med 2.60 speed. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Men herregud da. Du er hvilken level? STR > AP, alltid, på grunn av scaling. S1 mace eller S1 axe har ingen forskjeller, men det du skal gjøre er å kjøpe 2 stykker med 2.60 speed. Slapp av litt da.. har sett flere som bruker AP gem så derfor jeg spurte.. Er lvl 70, vet selvsagt at jeg skal ha 2x 2.60. Takk for svaret Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvorfor bruke ap gems som gir akkurat like mye ap som str gems? Str-gems scaler med buffs, ap gjør ikke det.... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvorfor bruke ap gems som gir akkurat like mye ap som str gems? Str-gems scaler med buffs, ap gjør ikke det.... Folk som bruker AP gems tror jeg bare ikke har tenkt seg godt om/ eller bare ikke skjønner at det er bedre å gå for STR. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Eller de er klassen Hunter eller Rogue. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 har selv 2x maces. tok de pga. looks. øksene ser jo bare rare ut.. statmessig så er det ingen forskjell. og som de sier str gems. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Eller de er klassen Hunter eller Rogue. Yup, det kunne jeg kanskje lagt til når jeg kommenterte Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 flurry på 2 weps som er raske gir like mye mer dmg som med to trege våpen, om dem har lik dps that is. What? Du prøver å si at to kjappe våpen gir mer dps enn to trege? Du vet at det du sier står i strid med alt hva enhver raidshammy VET er riktig, nemlig at to trege våpen gir mer DPS enn to kjappe våpen (med wf) Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, men det er pga stormstrike, ikke flurry? Var vel det han mente tenker jeg... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Flurry uptime vs. flurry charges vs. Stormstrike vs. WF-cooldown. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 flurry på 2 weps som er raske gir like mye mer dmg som med to trege våpen, om dem har lik dps that is. What? Du prøver å si at to kjappe våpen gir mer dps enn to trege? Du vet at det du sier står i strid med alt hva enhver raidshammy VET er riktig, nemlig at to trege våpen gir mer DPS enn to kjappe våpen (med wf) Stemmer det? Jeg holder på å levele opp en Enhancement Shaman. For det første, en veldig morsom klasse å spille.. virker som en crit-maskin og elsker dps-output. Frem til 40 hadde jeg 2-hånds øks.. var heldig å få Thermaplugg's arm.... Har gått for 2 våpen nå som jeg kan det.. regner med at det er det som gjelder.. 2 våpen man can proc'e windfury på.. men min tanke var at jo fortere man slår jo oftere proc'er det og jo oftere har jeg den shock-buffen... Kan noen forklare dette godt?.. Tipse om Enhancement-shaman guide (ikke bare for end-game)? etc.. takk Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Spiller selv enhancement. Lurer på hvilke våpen dere ville anbefale for meg når jeg kommer til 70? Har 2 levler igjen. PvP Arena våpen eller Gladiator? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå