Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Nettopp starta en Draenei Shammy, som er lvl 10 nå :)) Shamans er kjempe kos, valgte LW og Skinning. Men hva Talents burde jeg ha ? :) Syns at å bruke lightning bold og earth shock er veldig morro å lvle med, noen tips og trisk ? ^^

Å levle opp til 40 er det raskest å "spamme" lbolts.

 

 

Dinger mest sansynlig 40 i dag med min shaman og lærer da dual wield :)

Noen tips til gode 1 handed våpen eg kan skaffe meg? og bør eg bruke daggers, mace eller økser?

Generellt kan jeg vel si; søk på wowhead etter 1 hand axe eller mace lvl 35-40.

 

Gå for treg speed, helst 2,6 - 2,8. (Derfor er vel daggers utelukket).

 

*snip*

Raskeste grinde måten opp i azeroth må være tbh FT og daggers.

Eller ikke ?

WF er overlegen uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men herregud da. Du er hvilken level?

 

STR > AP, alltid, på grunn av scaling.

 

S1 mace eller S1 axe har ingen forskjeller, men det du skal gjøre er å kjøpe 2 stykker med 2.60 speed.

 

Slapp av litt da.. har sett flere som bruker AP gem så derfor jeg spurte.. Er lvl 70, vet selvsagt at jeg skal ha 2x 2.60.

 

Takk for svaret

Lenke til kommentar
flurry på 2 weps som er raske gir like mye mer dmg som med to trege våpen, om dem har lik dps that is.

 

What? Du prøver å si at to kjappe våpen gir mer dps enn to trege? Du vet at det du sier står i strid med alt hva enhver raidshammy VET er riktig, nemlig at to trege våpen gir mer DPS enn to kjappe våpen (med wf)

Lenke til kommentar
flurry på 2 weps som er raske gir like mye mer dmg som med to trege våpen, om dem har lik dps that is.

 

What? Du prøver å si at to kjappe våpen gir mer dps enn to trege? Du vet at det du sier står i strid med alt hva enhver raidshammy VET er riktig, nemlig at to trege våpen gir mer DPS enn to kjappe våpen (med wf)

 

Stemmer det?

 

Jeg holder på å levele opp en Enhancement Shaman. For det første, en veldig morsom klasse å spille.. virker som en crit-maskin og elsker dps-output. :)

 

Frem til 40 hadde jeg 2-hånds øks.. var heldig å få Thermaplugg's arm.... Har gått for 2 våpen nå som jeg kan det.. regner med at det er det som gjelder.. 2 våpen man can proc'e windfury på.. men min tanke var at jo fortere man slår jo oftere proc'er det og jo oftere har jeg den shock-buffen...

 

Kan noen forklare dette godt?.. Tipse om Enhancement-shaman guide (ikke bare for end-game)? etc.. takk :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...