Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil gå som.

Skal handle meg fult gladiator sett til onsdag og jeg vil ikke velge feil.

 

Jeg liker best ranged combat samt at jeg liker å kunne heale når det trengs.

Det lureste ville vel vært å gå for wartide (tror jeg det heter(restosettet)) siden det gir ok

healing og at healingen = 1/3 spelldmg.

 

Er det noen som har erfaringer fra noe lignende?

Lenke til kommentar
Klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil gå som.

Skal handle meg fult gladiator sett til onsdag og jeg vil ikke velge feil.

 

Jeg liker best ranged combat samt at jeg liker å kunne heale når det trengs.

Det lureste ville vel vært å gå for wartide (tror jeg det heter(restosettet)) siden det gir ok

healing og at healingen = 1/3 spelldmg.

 

Er det noen som har erfaringer fra noe lignende?

Jeg speccet Clearcasting/Earthshield på shaman min, med elemental gear, funker sykt bra synes jeg.

Tar det meste, selv om locks og flere med bra gear blir vanskelig.

Lenke til kommentar
Klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil gå som.

Skal handle meg fult gladiator sett til onsdag og jeg vil ikke velge feil.

 

Jeg liker best ranged combat samt at jeg liker å kunne heale når det trengs.

Det lureste ville vel vært å gå for wartide (tror jeg det heter(restosettet)) siden det gir ok

healing og at healingen = 1/3 spelldmg.

 

Er det noen som har erfaringer fra noe lignende?

 

 

har selv nettopp dinget 70 og vet ikke om jeg vil være caster eller melee. resto er uaktuellt pga at jeg har healet nok med priesten min..

 

har levelt så og si hele veien som enhancement, så vet egentlig ikke hvor bra elemental er :/ og det er litt dumt å bruke points på caster gear bare for å prøve det og så like enhancement bedre.

 

Hva er egentlig best? Blir vel mest pvp på meg, bgs og 2v2.

Endret av FOOrK
Lenke til kommentar

Må bare få utløp for noe her; hvordan er det overhodet mulig å levle en shaman fra 1-70 (69*ding!) uten å få med seg at det heter "Enhancement", og prestere å kalle det "Enchantment"?

 

Nå får jeg sikkert kjeft for å komme med usaklig dritt her, men som en som spiller en shaman selv irriterer det meg faktisk litt.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet er shamans fortsatt freekills i pvp. Omtrent som shadowpriests :(

 

Hmm ja vel. du spiller/spilte vel ikke rogue?

 

lol.. rogues free kill in pvp?! lær deg å spill klassen din, og finn rogue forumet. her diskuterer vi shamans.

 

hater rogues som whiner.. men Ench shamans er enda easy for de fleste i pvp (vist ikke shaman'en er ufattelig lucky med crits/WF proc) ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Såvidt jeg vet er shamans fortsatt freekills i pvp. Omtrent som shadowpriests :(

 

Hmm ja vel. du spiller/spilte vel ikke rogue?

 

lol.. rogues free kill in pvp?! lær deg å spill klassen din, og finn rogue forumet. her diskuterer vi shamans.

 

hater rogues som whiner.. men Ench shamans er enda easy for de fleste i pvp (vist ikke shaman'en er ufattelig lucky med crits/WF proc) ?

 

l2read :p

Lenke til kommentar
En ting jeg har lurt litt på... Er enhancment shaman på lvl 45 nå og har da litt over 500 Ap og ca 160 +dmg. Kjører så klart dual wield, og lurer derfor på dette med wepon enchants... Lønner det seg fremdeles å kjøre windfury på begge våpen, eller kan det nå være en ide å bruke flame/frost/rockbiter eller noe? Disse blir vel påvirket av +dmg blir de ikke?

 

Vet dette kan se litt ut som en dump, men :whistle:

 

WF all the way

Lenke til kommentar
Må bare få utløp for noe her; hvordan er det overhodet mulig å levle en shaman fra 1-70 (69*ding!) uten å få med seg at det heter "Enhancement", og prestere å kalle det "Enchantment"?

 

Nå får jeg sikkert kjeft for å komme med usaklig dritt her, men som en som spiller en shaman selv irriterer det meg faktisk litt.

Spurt om det samme flere ganger :yes:

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet er shamans fortsatt freekills i pvp. Omtrent som shadowpriests :(

 

Hmm ja vel. du spiller/spilte vel ikke rogue?

 

lol.. rogues free kill in pvp?! lær deg å spill klassen din, og finn rogue forumet. her diskuterer vi shamans.

 

hater rogues som whiner.. men Ench shamans er enda easy for de fleste i pvp (vist ikke shaman'en er ufattelig lucky med crits/WF proc) ?

 

 

Han mener jo ikke dette da! Er jo roguer som kan stunlocke meleeshamaner til dundas.

Lenke til kommentar
Han mener jo ikke dette da! Er jo roguer som kan stunlocke meleeshamaner til dundas.

Er jo bare å specce elemental eller resto så er problemet løst.

 

Nei, problemet er fortsatt like stort for enhancementshamans :)

Selv liker jeg både resto, elemental og enhancement, men av disse så går vel enhancement for å være den svakeste PvP speccen såvidt jeg har hørt. Uansett, sinnsykt morsom klasse.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Han mener jo ikke dette da! Er jo roguer som kan stunlocke meleeshamaner til dundas.

Er jo bare å specce elemental eller resto så er problemet løst.

 

Eller bare rerolle rogue kanskje? Hjelper jo lite det når man vil spille enhancement shaman. Og tro det eller ei, elemental og resto er ikke det samme som enhance :p

 

Skal forresten selv specce enhancement fra resto når serverne kommer opp igjen og jeg får kjøpt meg litt gear. Forandringene i 2.3 hjalp ikke så mye eller?

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...