Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk i det siste tenkt litt på hvor bra en 30/31/0 specc eventuelt ville være.

 

Fordeler:

Dual-wield: http://www.wowhead.com/?item=32237 (rundt 220-230 increase fra shield med enchant)

Fullt buffet: 4-600 Spelldamage fra attack power. (Battle Shout, SoE totem, Blessing of Might, BoK, TSA osv.)

 

Ulemper:

Mister Elemental Mastery, Lightning Overload (10% dps increase) og Totem of Wrath, i tillegg til -10% threat increase og 6% spellhit.

 

Snakker altså om 6-800 spelldamage for 10% dps, 15% hit, 15% crit (gruppa), 10% threat og 6% spellhit.

Lenke til kommentar
Har faktisk i det siste tenkt litt på hvor bra en 30/31/0 specc eventuelt ville være.

 

Fordeler:

Dual-wield: http://www.wowhead.com/?item=32237 (rundt 220-230 increase fra shield med enchant)

Fullt buffet: 4-600 Spelldamage fra attack power. (Battle Shout, SoE totem, Blessing of Might, BoK, TSA osv.)

 

Ulemper:

Mister Elemental Mastery, Lightning Overload (10% dps increase) og Totem of Wrath, i tillegg til -10% threat increase og 6% spellhit.

 

Snakker altså om 6-800 spelldamage for 10% dps, 15% hit, 15% crit (gruppa), 10% threat og 6% spellhit.

 

 

bra? den der speccen er "utter" shit, på alle mulige måter..

Lenke til kommentar
Har faktisk i det siste tenkt litt på hvor bra en 30/31/0 specc eventuelt ville være.

 

Fordeler:

Dual-wield: http://www.wowhead.com/?item=32237 (rundt 220-230 increase fra shield med enchant)

Fullt buffet: 4-600 Spelldamage fra attack power. (Battle Shout, SoE totem, Blessing of Might, BoK, TSA osv.)

 

Ulemper:

Mister Elemental Mastery, Lightning Overload (10% dps increase) og Totem of Wrath, i tillegg til -10% threat increase og 6% spellhit.

 

Snakker altså om 6-800 spelldamage for 10% dps, 15% hit, 15% crit (gruppa), 10% threat og 6% spellhit.

 

Du vil aldri få noe bra dps fra noen av grenene og den vil være dårlig til pvp.

Lenke til kommentar

KUN 1500 ap sier du, og hvor skal en shaman iført fullt elemental gear få så mye ap fra?

 

Ikke nevn TSA/Battle shout for du kommer *nesten*aldri til å se en elemental shaman med det

 

Liker ideen dog, en shaman med oppimot 2000 spelldmg raidbuffa :)

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Blir faktisk mindre enn 1500 AP om man i tillegg finner seg en offhand å legge til.

 

Det fins dessverre kun 2 offhands dog, Terokk's Gavel og The Maelstrom's Fury

 

For øvrig:

 

33/28/0: 1128dps | 1360dmg (1200 AP) - Her ofrer man offhand for -10% threat og 6% hit.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

En ting jeg har lurt litt på... Er enhancment shaman på lvl 45 nå og har da litt over 500 Ap og ca 160 +dmg. Kjører så klart dual wield, og lurer derfor på dette med wepon enchants... Lønner det seg fremdeles å kjøre windfury på begge våpen, eller kan det nå være en ide å bruke flame/frost/rockbiter eller noe? Disse blir vel påvirket av +dmg blir de ikke?

Lenke til kommentar

Har nesten samme build som det du linka til, men noen små forandringer. Her er den jeg bruker.

 

Merker at jeg tåler litt mer juling pga shamanistic rage. Men jeg har så elendig gear på shamanen min nå, så taper fremdeles ganske greit mot alle andre klasser.... Har ca 8400 HP, ca 4000 mana og rundt 900 ap. Tragisk... Gjør sykt lite damage... Og han som var så god på lvl 49 og på lvl 60. *grine*

Lenke til kommentar

Spilt healer i arena sesong 1 og 2, nå har jeg respeccet elemental og stor koser meg. Teamet mitt klarer høyere rating i 5vs5 nå pga at jeg er dps istedet for healer :)

 

Må si det er orgasmisk og se 2 chain lightnings critte vilt. Gjør jo så enormt mye skade på kun 1.5 sekunder cast time.

 

Men, synes fortsatt elemental shaman burde buffes ovenfor diverse klasser.

Lenke til kommentar
En ting jeg har lurt litt på... Er enhancment shaman på lvl 45 nå og har da litt over 500 Ap og ca 160 +dmg. Kjører så klart dual wield, og lurer derfor på dette med wepon enchants... Lønner det seg fremdeles å kjøre windfury på begge våpen, eller kan det nå være en ide å bruke flame/frost/rockbiter eller noe? Disse blir vel påvirket av +dmg blir de ikke?

 

Vet dette kan se litt ut som en dump, men :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...