Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker det bra å levle med elemental og enchantement Shaman?

 

Jeg og en kompis har tenkt å starte 2 shamaner siden 2.3 kommer og da hadde vi tenkt at jeg skulle spamme dps med spells i bakgrunden og heale, imens han spammer dps med 2hand og healer når han må.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Funker det bra å levle med elemental og enchantement Shaman?

 

Jeg og en kompis har tenkt å starte 2 shamaner siden 2.3 kommer og da hadde vi tenkt at jeg skulle spamme dps med spells i bakgrunden og heale, imens han spammer dps med 2hand og healer når han må.

Tror en combo med en enhancement med 1H + shield og en elemental/restro med staff + spell gear vil fungere best.

 

Får da en "tank" og en healer/range dps. Tror det kan bli en bra combo det.

 

Også viktig å avtale hvilke totems en skal droppe da de aller fleste totems ikke stacker.

Lenke til kommentar
Funker det bra å levle med elemental og enchantement Shaman?

 

Jeg og en kompis har tenkt å starte 2 shamaner siden 2.3 kommer og da hadde vi tenkt at jeg skulle spamme dps med spells i bakgrunden og heale, imens han spammer dps med 2hand og healer når han må.

Tror en combo med en enhancement med 1H + shield og en elemental/restro med staff + spell gear vil fungere best.

 

Får da en "tank" og en healer/range dps. Tror det kan bli en bra combo det.

 

Også viktig å avtale hvilke totems en skal droppe da de aller fleste totems ikke stacker.

 

En DW shaman holder stort sett aggro ifra elemental shamans, og det lønner seg med singletarget dps, så jeg ville gått får en dw shaman+ elemental shaman nuke ned samme target, så hoppe videre til neste.

Lenke til kommentar

Er resto shaman som nå bruker dual wield.(lvl 41, min første character og min main. Skal begynne å specce resto i de senere levlene, sånn at jeg får resto+enh.). Det er gøy, men er det sant det folk sier, at Enh shammys er ubrukelige i raids og instances, og at den har såpass lite armor at den vil dø ganske fort i bg/arena? Vil det i det hele tatt være mulig å komme med i en group når jeg er enh shaman?

Lenke til kommentar
Er resto shaman som nå bruker dual wield.(lvl 41, min første character og min main. Skal begynne å specce resto i de senere levlene, sånn at jeg får resto+enh.). Det er gøy, men er det sant det folk sier, at Enh shammys er ubrukelige i raids og instances, og at den har såpass lite armor at den vil dø ganske fort i bg/arena? Vil det i det hele tatt være mulig å komme med i en group når jeg er enh shaman?

Helt klart, selv om aggro kan noen gang være et problem. Men i pvp er vel enhancement ganske svak mot noen klasser ennå ja.

Lenke til kommentar
Er resto shaman som nå bruker dual wield.(lvl 41, min første character og min main. Skal begynne å specce resto i de senere levlene, sånn at jeg får resto+enh.). Det er gøy, men er det sant det folk sier, at Enh shammys er ubrukelige i raids og instances, og at den har såpass lite armor at den vil dø ganske fort i bg/arena? Vil det i det hele tatt være mulig å komme med i en group når jeg er enh shaman?

Helt klart, selv om aggro kan noen gang være et problem. Men i pvp er vel enhancement ganske svak mot noen klasser ennå ja.

Svarte du ja til at det vil være mulig å komme inn i instances, eller at det er ubrukelig? :)

Hvis jeg respeccer, hva bør jeg gå for som våpen? Ville elemental + 2 hand vært noe? Eller er enh et trygt valg i de senere levlene også?

Lenke til kommentar

Jeg har tørket støv av min gamle shaman og tenkte å gjøre ham om til min pvp char

siden jeg ikke bruker han til noe annet.

 

Så mitt spørsmål er enkelt og greit.

Hvilket spec bør jeg gå for når han kun skal pvp'e.

Jeg har en del resto gear siden jeg har hatt han som en nødløsning i kara når vi har manglet healer.

Jeg nærmer meg derimot nok honor og marks til fult s1 gear.

 

Det jeg egentlig kunne tenkt meg er et hybrid spec, med fokus på dmg,

men også noe resto så jeg kan ta en heal i ny og né.

 

Mener å ha lest at ench er bedre enn ele nå..

 

Jeg må ha bestemt meg snart siden det om litt over en uke skal handles inn s1 shammy sett og jeg da vil vite hvilket sett jeg skal gå for.

 

takker og bukker =)

Endret av beerlover
Lenke til kommentar
Jeg har tørket støv av min gamle shaman og tenkte å gjøre ham om til min pvp char

siden jeg ikke bruker han til noe annet.

 

Så mitt spørsmål er enkelt og greit.

Hvilket spec bør jeg gå for når han kun skal pvp'e.

Jeg har en del resto gear siden jeg har hatt han som en nødløsning i kara når vi har manglet healer.

Jeg nærmer meg derimot nok honor og marks til fult s1 gear.

 

Det jeg egentlig kunne tenkt meg er et hybrid spec, med fokus på dmg,

men også noe resto så jeg kan ta en heal i ny og né.

 

Mener å ha lest at ench er bedre enn ele nå..

 

Jeg må ha bestemt meg snart siden det om litt over en uke skal handles inn s1 shammy sett og jeg da vil vite hvilket sett jeg skal gå for.

 

takker og bukker =)

Mitt forslag:

http://www.wowhead.com/?talent=hZxVfzV0sAuoZE0cx0bR

 

Pøs på med alt du kan av AP da 30% av AP blir +spell damage og + healing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...