Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det ikke vært for at Windfury ligger på en 3sekunders cooldown, så hadde nok hit-rating vært rimelig imba. Per i dag, så tjener du ikke så mye på hit iforhold til ap og crit fordi at windfury proccer aldri oftere enn hvert 3sekund, og når den treffer er det deilig å ha attack power. Hvis du har 2 i attack speed på mainhand med flurry, ser det slik ut:

 

99% hit : WINDFURY, hit, hit, hit, WINDFURY.

80% hit : WINDFURY, hit, miss, hint, WINDFURY.

 

Omtrent 40% av skaden din kommer fra Windfury (korrekt meg gjerne om jeg er på villspor her) og hit utgjør da en liten mengde av damagen din.

 

1800 AP | 80% = WINDFURY (1800 + 2380 + 2380) + hit (1800) + miss (0)+ hint + (1800) WINDFURY. (<-)

1500 AP | 99% = WINDFURY (1500 + 2080 + 2080) + hit (1500) + hit (1500) + hit (1500) + WINDFURY. (<-)

 

Totalt AP med 80% = 16720.

Totalt AP med 99% = 15820.

 

Ikke helt troverdige tall, men du burde skjønne poenget mitt.

Lenke til kommentar

Noen som har et tips til talent build til 49 DW enhancement shaman etter patch 2.3?

Som kjent får vi et par nye oppdateringer i enhacement-treet. Shamanistic Focus blir et must, og Mental Quickness blir også mye bedre. Men for en 49 twink med dual wield må jeg nå velge hvor jeg vil sette mine siste 10 talentpoeng:

Mental Quickness (3/3)

Weapond Mastery (5/5)

Unleashed rage (5/5)

Hvilke av disse bør jeg altså satse på?

 

Link: http://thottbot.com/test/?ti=Shaman

Lenke til kommentar
Noen som har et tips til talent build til 49 DW enhancement shaman etter patch 2.3?

Som kjent får vi et par nye oppdateringer i enhacement-treet. Shamanistic Focus blir et must, og Mental Quickness blir også mye bedre. Men for en 49 twink med dual wield må jeg nå velge hvor jeg vil sette mine siste 10 talentpoeng:

Mental Quickness (3/3)

Weapond Mastery (5/5)

Unleashed rage (5/5)

Hvilke av disse bør jeg altså satse på?

 

Link: http://thottbot.com/test/?ti=Shaman

Jeg vil nok gå for 2/5 unleashed rage...

Lenke til kommentar
Jepp, må nesten bare få sagt at jeg gjør det heller slik: ap>crit>hit.

 

 

 

uh pvp messig eller pve? for du trenger egentlig en del hit , jeg ville sagt AP>Hit>Crit, critter mye uansett og hvem greier ikke å ligge på 20% crit uten no stress?

 

Hvor tar du 20% crit fra? Du burde ligge oppe på 30-32% crit istedenfor.

 

Les forøvrig min post over der.

Lenke til kommentar

Dama (feral druidtank) og jeg skal så smått begynne på heroics ganske snart, og i den forbindelse lurer jeg på hva for gear som er minimum for å gjøre en god jobb.

 

Dermed: For å heale heroics, hva er minstekravet av gear for shaman?

 

- Hvor mye +heal?

- Hvor mye mp5?

- Hvor mye mana?

- Hvor mye helse?

 

Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...tus&n=Bazno

 

Jobber for tiden med å skaffe honor for Vindicator Ringmail Bracers, Boots og Ringen - hvorvidt det blir mer PvP-gear får tiden vise, men jeg vil helst unngå det da jeg er lite glad i PvP.

 

Edit: Ser ut til at jeg kanskje må gå for Gladiator's Salvation også... Det må også nevnes at jeg ikke har mulighet for Karazhan da uka mi er lagt opp til å passe svært dårlig med de flestes raidtider...

Endret av Sneglen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...