Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvilken enchant ville dere slengt på våpenet til en enhancement pvp sham`?

9530019[/snapback]

2H = WindFury

DualWield: Windfury på main hand og frostbrand på offhand.

(det blir noe mindre damage av og ikke ha WF på begge to, men kombinasjonen WF og FB er najs i PvP)

 

Edit: Husk trege våpen om du dualwielder. Sånn ca rundt 2.60.

9532131[/snapback]

 

med DW er det best om man finner så "trege" våpen overhode mulig. Et grønt lvl 70 våpen med 2,70 speed gjør mer skade enn epic lvl 70 dagger.. (med WF).

 

Gå for WF/WF med speed over 2.50. alt under vil nerfe deg selv pga stormstrike og 3sec CD on WF.

 

GÅ ALLTID(!) for WF/WF når du bruker DW, det er det som gir deg mest skade.

 

det er ingen våpen buff som kommer nærme WF skaden.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
MrLeftfield: Er jo mange elemental-shamaner i toppen av 5v5-arenaladderet som elemental. Vær glad du har 2 specs som duger istedenfor 1 som ikke duger.

 

Elementalshaman er sterk både i 4 dps/1 healerteams og 3 dps/2 healerteams.

9456215[/snapback]

 

jeg må si meg enig i at jeg har ikke prøvd Elemental build, så i så fall kan jeg ikke si at elemental ikke duger for PvP også. Men, er det ikke lett å interrupte spells og slikt og da? Men heldigvis så har man den muligheten av å bruke skjold og overleve litt mer. Men i mitt hodet så ser jeg for meg en rogue med kjappe våpen og masse interrupts i castinga mi, noe som ender opp med at jeg dør før jeg greier å pøse ut nok dmg for å ta en rogue.

 

For å ta lock = helt seriøst, sett deg ned og dø.

9458216[/snapback]

 

du må jo nestesn ha litt peiling på klassen før du kommer med utsagn som sier at shammys ikke duger til annet enn healing..

Lenke til kommentar
Har skaffet meg Storm Helm på shaman(enhancement spec) nå, hvordan gems vil jeg ha for å gjøre den best mulig ? setter på Glyph of Ferocity også..

9547075[/snapback]

 

Prøv med +4crit/+4str (x3)

9547111[/snapback]

 

 

Hva med:

 

+20AP, +4crit/+6stam (x2) ?

 

+20AP, +10crit, +4str/+6stam ?

 

+8AP/+6stam (x2), +10crit ?

 

+4str/+6stam (x2), +10crit ?

 

 

nei er usikker, vil ha de beste gemsa for enh shaman, som kan kjøpes på AH / honor points btw (sparer ikke på pengene :!: ).. wtb help :innocent:

Lenke til kommentar
MrLeftfield: Er jo mange elemental-shamaner i toppen av 5v5-arenaladderet som elemental. Vær glad du har 2 specs som duger istedenfor 1 som ikke duger.

 

Elementalshaman er sterk både i 4 dps/1 healerteams og 3 dps/2 healerteams.

9456215[/snapback]

 

jeg må si meg enig i at jeg har ikke prøvd Elemental build, så i så fall kan jeg ikke si at elemental ikke duger for PvP også. Men, er det ikke lett å interrupte spells og slikt og da? Men heldigvis så har man den muligheten av å bruke skjold og overleve litt mer. Men i mitt hodet så ser jeg for meg en rogue med kjappe våpen og masse interrupts i castinga mi, noe som ender opp med at jeg dør før jeg greier å pøse ut nok dmg for å ta en rogue.

 

For å ta lock = helt seriøst, sett deg ned og dø.

9458216[/snapback]

 

du må jo nestesn ha litt peiling på klassen før du kommer med utsagn som sier at shammys ikke duger til annet enn healing..

9544564[/snapback]

 

oh, enlighten me, allknowing king of shamans.

 

edit: Intoxicated: +8 str(red), +12 stam(blue), + 8hit(yellow).

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
MrLeftfield: Er jo mange elemental-shamaner i toppen av 5v5-arenaladderet som elemental. Vær glad du har 2 specs som duger istedenfor 1 som ikke duger.

 

Elementalshaman er sterk både i 4 dps/1 healerteams og 3 dps/2 healerteams.

9456215[/snapback]

 

jeg må si meg enig i at jeg har ikke prøvd Elemental build, så i så fall kan jeg ikke si at elemental ikke duger for PvP også. Men, er det ikke lett å interrupte spells og slikt og da? Men heldigvis så har man den muligheten av å bruke skjold og overleve litt mer. Men i mitt hodet så ser jeg for meg en rogue med kjappe våpen og masse interrupts i castinga mi, noe som ender opp med at jeg dør før jeg greier å pøse ut nok dmg for å ta en rogue.

 

For å ta lock = helt seriøst, sett deg ned og dø.

9458216[/snapback]

 

du må jo nestesn ha litt peiling på klassen før du kommer med utsagn som sier at shammys ikke duger til annet enn healing..

9544564[/snapback]

 

oh, enlighten me, allknowing king of shamans.

 

edit: Intoxicated: +8 str(red), +12 stam(blue), + 8hit(yellow).

9555970[/snapback]

 

hm ser bra ut det da..

Lenke til kommentar

Da var min 49 twink ferdig utrusta.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...Sylvanas&n=Teeg

 

Skulle gjerne fått med chesten som dropper i sunken temple, men den har bare så alt for lav drop chance, og jeg har kun få exp igjen til lvl 50.

 

Men ellers må jeg si meg ganske fornøyd. Feel free to make a comment.

 

EDIT: Dette er min første og eneste karakter, og nei, jeg har aldri kjøpt et eneste gram med gull så langt for de som måtte tro det.

Endret av janan71
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...