Sneglen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 ...og om man tenker på enchants, så er vel Savagery/Potency/Mongoose gode alternativer? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Savagery, Moongose, Potency, ++ regner jeg med at han tenkte på. Lenke til kommentar
Anghwy_Whabbit Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Har en 67 shammy Name: Zugscoot Specc: Enhancement med litt i elemental for Clearcast Lvl: 67 (som sagt) Active: Ikke ut 10'ende væffal Ellers: Bruker http://thottbot.com/i25762 ! Go ahead make fun of my shamans name Endret 20. september 2007 av Anghwy_Whabbit Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) hvilken enchant ville dere slengt på våpenet til en enhancement pvp sham`? 9530019[/snapback] 2H = WindFuryDualWield: Windfury på main hand og frostbrand på offhand. (det blir noe mindre damage av og ikke ha WF på begge to, men kombinasjonen WF og FB er najs i PvP) Edit: Husk trege våpen om du dualwielder. Sånn ca rundt 2.60. 9532131[/snapback] med DW er det best om man finner så "trege" våpen overhode mulig. Et grønt lvl 70 våpen med 2,70 speed gjør mer skade enn epic lvl 70 dagger.. (med WF). Gå for WF/WF med speed over 2.50. alt under vil nerfe deg selv pga stormstrike og 3sec CD on WF. GÅ ALLTID(!) for WF/WF når du bruker DW, det er det som gir deg mest skade. det er ingen våpen buff som kommer nærme WF skaden. Endret 21. september 2007 av MysticoN Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) I tillegg bør off hand har tregere speed enn main hand pga 3 sek cooldown på WF. 2.7 på main hand og 2.8 på off hand er vel det beste. Endret 21. september 2007 av janan71 Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 MrLeftfield: Er jo mange elemental-shamaner i toppen av 5v5-arenaladderet som elemental. Vær glad du har 2 specs som duger istedenfor 1 som ikke duger. Elementalshaman er sterk både i 4 dps/1 healerteams og 3 dps/2 healerteams. 9456215[/snapback] jeg må si meg enig i at jeg har ikke prøvd Elemental build, så i så fall kan jeg ikke si at elemental ikke duger for PvP også. Men, er det ikke lett å interrupte spells og slikt og da? Men heldigvis så har man den muligheten av å bruke skjold og overleve litt mer. Men i mitt hodet så ser jeg for meg en rogue med kjappe våpen og masse interrupts i castinga mi, noe som ender opp med at jeg dør før jeg greier å pøse ut nok dmg for å ta en rogue. For å ta lock = helt seriøst, sett deg ned og dø. 9458216[/snapback] du må jo nestesn ha litt peiling på klassen før du kommer med utsagn som sier at shammys ikke duger til annet enn healing.. Lenke til kommentar
ronny iversen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Har skaffet meg Storm Helm på shaman(enhancement spec) nå, hvordan gems vil jeg ha for å gjøre den best mulig ? setter på Glyph of Ferocity også.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Har skaffet meg Storm Helm på shaman(enhancement spec) nå, hvordan gems vil jeg ha for å gjøre den best mulig ? setter på Glyph of Ferocity også.. 9547075[/snapback] Prøv med +4crit/+4str (x3) Lenke til kommentar
ronny iversen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Har skaffet meg Storm Helm på shaman(enhancement spec) nå, hvordan gems vil jeg ha for å gjøre den best mulig ? setter på Glyph of Ferocity også.. 9547075[/snapback] Prøv med +4crit/+4str (x3) 9547111[/snapback] Hva med: +20AP, +4crit/+6stam (x2) ? +20AP, +10crit, +4str/+6stam ? +8AP/+6stam (x2), +10crit ? +4str/+6stam (x2), +10crit ? nei er usikker, vil ha de beste gemsa for enh shaman, som kan kjøpes på AH / honor points btw (sparer ikke på pengene :!: ).. wtb help Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) MrLeftfield: Er jo mange elemental-shamaner i toppen av 5v5-arenaladderet som elemental. Vær glad du har 2 specs som duger istedenfor 1 som ikke duger. Elementalshaman er sterk både i 4 dps/1 healerteams og 3 dps/2 healerteams. 9456215[/snapback] jeg må si meg enig i at jeg har ikke prøvd Elemental build, så i så fall kan jeg ikke si at elemental ikke duger for PvP også. Men, er det ikke lett å interrupte spells og slikt og da? Men heldigvis så har man den muligheten av å bruke skjold og overleve litt mer. Men i mitt hodet så ser jeg for meg en rogue med kjappe våpen og masse interrupts i castinga mi, noe som ender opp med at jeg dør før jeg greier å pøse ut nok dmg for å ta en rogue. For å ta lock = helt seriøst, sett deg ned og dø. 9458216[/snapback] du må jo nestesn ha litt peiling på klassen før du kommer med utsagn som sier at shammys ikke duger til annet enn healing.. 9544564[/snapback] oh, enlighten me, allknowing king of shamans. edit: Intoxicated: +8 str(red), +12 stam(blue), + 8hit(yellow). Endret 23. september 2007 av MrLeftfield Lenke til kommentar
ronny iversen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 MrLeftfield: Er jo mange elemental-shamaner i toppen av 5v5-arenaladderet som elemental. Vær glad du har 2 specs som duger istedenfor 1 som ikke duger. Elementalshaman er sterk både i 4 dps/1 healerteams og 3 dps/2 healerteams. 9456215[/snapback] jeg må si meg enig i at jeg har ikke prøvd Elemental build, så i så fall kan jeg ikke si at elemental ikke duger for PvP også. Men, er det ikke lett å interrupte spells og slikt og da? Men heldigvis så har man den muligheten av å bruke skjold og overleve litt mer. Men i mitt hodet så ser jeg for meg en rogue med kjappe våpen og masse interrupts i castinga mi, noe som ender opp med at jeg dør før jeg greier å pøse ut nok dmg for å ta en rogue. For å ta lock = helt seriøst, sett deg ned og dø. 9458216[/snapback] du må jo nestesn ha litt peiling på klassen før du kommer med utsagn som sier at shammys ikke duger til annet enn healing.. 9544564[/snapback] oh, enlighten me, allknowing king of shamans. edit: Intoxicated: +8 str(red), +12 stam(blue), + 8hit(yellow). 9555970[/snapback] hm ser bra ut det da.. Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Da var min 49 twink ferdig utrusta. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...Sylvanas&n=Teeg Skulle gjerne fått med chesten som dropper i sunken temple, men den har bare så alt for lav drop chance, og jeg har kun få exp igjen til lvl 50. Men ellers må jeg si meg ganske fornøyd. Feel free to make a comment. EDIT: Dette er min første og eneste karakter, og nei, jeg har aldri kjøpt et eneste gram med gull så langt for de som måtte tro det. Endret 24. september 2007 av janan71 Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Bytte ut +30 int med +20 str på offhand? Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Bytte ut +30 int med +20 str på offhand? 9561203[/snapback] Har vurdert det ja, men 450 ekstra mana kan ofte være en lifesaver. Mulig jeg spamer litt for mye shocks, men går uansett ofte tom for mana. Og en shaman som er tom for mana = en død shaman. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hva slags enhancement spec funker best frem til 40? Gjerne si noe om valg av 2hander også... Har black malice ATM Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hva slags enhancement spec funker best frem til 40? Gjerne si noe om valg av 2hander også... Har black malice ATM 9561348[/snapback] 2H spec: http://www.wowhead.com/?talent=hZxVczi0sV0o 1H + shield spec: http://www.wowhead.com/?talent=hZVVz0E0sV0o Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Glemte å si at jeg skal gjøre instance only Lightning shield er temmelig bortkasta da Lenke til kommentar
Macord Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Specc Vurder den. Gir litt buffs til gruppa også, med imp strength og grace of air totem. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 ikke så dum, men trenger jeg dodge? Skal jo ikke få skade jeg... Lenke til kommentar
Macord Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 ikke så dum, men trenger jeg dodge? Skal jo ikke få skade jeg... 9561748[/snapback] Du veit aldri med tanks vettu.. Neida.. Kan jo også bytte ut to points fra anticipation til imp ghost wolf.. Er ikke stort mer å sette de i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå