Alucard_21 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Det er sant Endret 4. juli 2007 av Alucard_21 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hmm... jeg vil tro at enhancement shammys er DEN dårligeste klassen i PVP om dagen... ingen måter å komme ut av CC/slow (bortsett fra trinket), tåler fantastisk lite, lite mana, ikke så veldig mye damage heller:P BUFF!! 9003564[/snapback] Ja, må være sugent å måtte løpe etter motstanderene for å kunne få gitt skade hele tiden. Det at en mangler de 4K armor et skjold gir gjør en til et lettere bytte for andre meleere. Må da være bedre som "caster" shammie, hvor man faktisk kan gjøre litt skade på avstand også? Og har 4K mer armor, masse mer mana, kraftigrere heals?? Men selvsagt, har du resto gear, skal du bruke litt tid på å samle inn brukbart caster gear (kommer selvsagt an på lvl). Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hmm... jeg vil tro at enhancement shammys er DEN dårligeste klassen i PVP om dagen... ingen måter å komme ut av CC/slow (bortsett fra trinket), tåler fantastisk lite, lite mana, ikke så veldig mye damage heller:P BUFF!! 9003564[/snapback] Ja, må være sugent å måtte løpe etter motstanderene for å kunne få gitt skade hele tiden. Det at en mangler de 4K armor et skjold gir gjør en til et lettere bytte for andre meleere. Må da være bedre som "caster" shammie, hvor man faktisk kan gjøre litt skade på avstand også? Og har 4K mer armor, masse mer mana, kraftigrere heals?? Men selvsagt, har du resto gear, skal du bruke litt tid på å samle inn brukbart caster gear (kommer selvsagt an på lvl). 9013335[/snapback] Elemental shammys er i grunn ganske moro det... Helt til du blir counterspella mens du tar en LB. Da er du fucked i 10 sekunder:P med andre ord, død. bare en school of magic å holde seg til. Uansett klarer elemental shammys seg mye bedre. Men har en mage på lvl 70, og den gjør det mye bedre som en ranged dpser uansett... Defor vil jeg at shammyen min skal være enhancement. Håper de buffer enhancement i pvp på en eller annen måte snart... Lenke til kommentar
Alucard_21 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Shammien min er elemental nå, og det er så sant at at du er som regel dau når silence, counter spell eller whatever dukker opp.. Banner så jævlig inne meg vær gang det skjer.. Hva skal du liksom gjøre når du kan bare bruke flame eller frost shock >_> Nye focus mind suger baller også Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Kan du ikke poppe grounding-totem, "run for the hills", heal heal heal? :!: Har ikke spilt PvP siden før TBC. Og da mest med warlock. Tviler på at Shamanen min noen gang kommer til å bli noen PvP-char. Da speccer jeg heller opp warlocken min til det formålet 41/0/20 er jo uansett ikke noen god PvP spec for shammies, da NS er så evig mye mer verd enn totem of wrath. Men i et instance raid derimot... Endret 6. juli 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Shamaner (Resto/Elemental) er geniale i 5v5 pga. bloodlust og supporten de gir. I 2v2 får de mye bank av CCs, men det virker som om shaman + warlock funker greit, (mest fordi warlocks er ekstremt sterke i 2v2). Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Spørsmål: Hva bruker dere for å poppe totems? Egen addOn? Macro? Eller bare et selektert utvalg på toolbarene deres? Det blir jo gjerne til at en popper de 3-4 samme totemene gang på gang, spesielt i 5-manns og større instanser. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Til PvE raiding kan du bruke en castsequence-macro dersom du er i samme gruppe hele tida. I PvP må du selvfølgelig bruke forskjellige totems utfra hva du møter. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Med grei pvp gear som f.eks arena eller andre ting.. Så re det ikke så ille med enhancement i pvp. Så klart nature swiftness er en must 9004006[/snapback] en 2800 NS healing wave (1400 med MS) forandrer jo alt Enhancement er ubrukelig til alt annet enn Honor farm der uavhengigheten av mana gjør det helt ok. Elemental er ganske bra for Mix BG/arena, men er du hardcore går du resto med Ele gear, rett og slett fordi en non-resto shaman dør som en flue uten earthshield og diverse resto talents. Det er mye bedre å spille Elemental som resto spec med damage gear, enn som Elemental spec med damage gear, så rart som det enn høres ut... Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...299014764&sid=1 Håper blizzard developers hører på han karen her... Fått blue post hvertfall...^^ Enig i alt som sto der... Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Synes at enhancement shamans er morsomere å spille enn resto/elemental. Aner ikke hvorfor. Ulempen er dog at de er ubrukelige i Arenas.. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Vel, nå spiller jeg ikke arena eller spesielt mye PvP så for meg er det et fett... Elemental leverer grei dps i 5-manns synes nå jeg i hvertfall. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har nå mining/Jewel crafting på shamanen min, driver å lvler den opp skal være enchantment shaman. Hvordan proffesions burde jeg har ? Tenkt litt på BS for våpen, men kan jo få dette igjenom arena også Lenke til kommentar
chop Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Etter skill-lust har som regel nuke-teams null peil på hva de skal gjøre. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hva er den beste healing builden til 5-mans om dagen? Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 http://www.wowhead.com/?talent=GZZEcxtAested 0/0/61 ftw Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hold an.. du bør da putte 5 i enhancement for 5% extra mana? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hvilken chest enchant er egentlig best for elemental og/eller resto til pve? Exceptional Stats = +6 alle stats Restore Mana Prime = 6 mana/5 Exceptional Health = +150 hp Exceptional Mana = +150 mana For meg står det vel egentilg mellom stats eller mana prime.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Seraphos. Level 39. Er ikke så altfor rask på lvlinga, pluss at det er første gang. (Altså mainen min! ) Realm: Grim Batol. Guild: Uten Navn, grei og kjekk sosial lvleguild, men mest fordi GM er kompisen min. ;D Legg meg til i friends, hvis du vil... More the merrier! Specc: Alt i Enhancement (30 poeng altså) for ordens skyld: 0/30/0 Var Elemental før, men fikk høre at Enhancement var best å lvle med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå