xanth0s Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvorfor har de fleste DW shamans på lvl 70 så lite hit? Som rogue har jeg 260hitrating + talents, mens de fleste shamans jeg har møtt på har bare 50-60 :S. Det er omtrent ~4% hit :S Legger du til de ni prosentene dere får fra talents er det 13%. Fortsatt lite. Anyone? 8992072[/snapback] Vet ikke hvorfor, men tror mange velger crit vs hit. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Snodig. Hit gir bedre dmg, hands down. Kan være noe med at enkelte pvper (ja, med enhancement :! Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Er det i det hele tatt vits å prøve seg på PVP med en elemental-shammie? Man har jo relativt høy burst dammage mener jeg. Kunne godt tenkt meg Veteran's bracerne i første omgang; siden man antagelig må ha enorm flaks i Heroic 5-mann eller ha kommet en "smule" lengre enn Kharazan for å finne tilsvarende... Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det går helt greit i BGer. Veldig kort casttime på LB og CL. På shamanen min med ynkelige 500 +dmg hitter en LB for ca 1200 og critter for ca 2400.. (critta for 3900 en gang, aner ikke hvordan:P), men problemet er at man bare har en school of magic å holde seg til. Blir du f.eks counterspella av en mage, kan du bare sette deg ned å vente på å dø de neste 10 sekundene. Hovedgrunnen til at jeg gav opp shamanen min... Er vel bare resto som fungerer i PVP om dagen... Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 samt at i endel 5v5 setups er enhancement shamans veldig ettertraktet. En populær trend, importert fra koreas spillere, har gjerne en setup som slik: warrior warrior palla holy/disc priest enhancement shaman snakker da om aftig burst, og windfury totem til to warriors=boom 5v5en min leter for tiden etter en enhancement shaman med litt gear på chromaggus horde, men der er det som å lete etter vann på solen Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nå er det vel slik at både elemental og resto shamaner har WF totem da... Men man har en 30% boost av WF totem om man har 22 talentpoints i enhancement, det hjelper antagelig en del på "boom boom". Ulempen er at ingen vil ha rene enhancement shamaner med i raid, så det er vanskelig å få gear utenom PvP?? Gnimmels: Din super-crit kommer antagelig av at en enhancement shammie kjørte StormStrike, som gir en debuff på taget med 20% nature dammage fra de 2 neste "sources". Komboen enhancement og elemental shammie er faktisk morsom, b.la. på grunn av denne debuffen. Blir litt som shadowpriest+warlock. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvorfor har de fleste DW shamans på lvl 70 så lite hit? Som rogue har jeg 260hitrating + talents, mens de fleste shamans jeg har møtt på har bare 50-60 :S. Det er omtrent ~4% hit :S Legger du til de ni prosentene dere får fra talents er det 13%. Fortsatt lite. Anyone? 8992072[/snapback] Vi har vel en 9% hit fra talents, mot rogues sine 5%, i rating gir det en forskjell på cirka 60 rating, likevel lite på shamans som har 50-60. Burde sikte mot en 230-240 hit rating som shaman. (14-15% hit der) Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nå er det vel slik at både elemental og resto shamaner har WF totem da... Men man har en 30% boost av WF totem om man har 22 talentpoints i enhancement, det hjelper antagelig en del på "boom boom". Ulempen er at ingen vil ha rene enhancement shamaner med i raid, så det er vanskelig å få gear utenom PvP?? Gnimmels: Din super-crit kommer antagelig av at en enhancement shammie kjørte StormStrike, som gir en debuff på taget med 20% nature dammage fra de 2 neste "sources". Komboen enhancement og elemental shammie er faktisk morsom, b.la. på grunn av denne debuffen. Blir litt som shadowpriest+warlock. 8993892[/snapback] Enhancement shamaner er nå ikke så veldig lite populære i raid? Guildet jeg var med i før (som driver i ssc tror jeg) har en eller 2 enhancement shammys som ofte topper dmg meteret. Hvertfall top3... Sikkert noe sånn som skjedde ja. Eller en warrior som poppa en eller annen ability som gjør at han tar mer dmg eller noe:P Moro var det hvertfall... Kanskje jeg skal respecce enhancement igjen? Har lvl68 gearet mitt enda... Noen her som er enhancement på 70 og som kan fortelle litt om det? kanskje også ha noen tips til gear man kan lett få tak i som casual. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 driver å planlegger med respeccing.. siden jeg har en del +spell/healing http://www.wowhead.com/?talent=uEczV0hoZxV0buxsVk <- ok build for en 64? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Enhancement shamaner er nå ikke så veldig lite populære i raid? Guildet jeg var med i før (som driver i ssc tror jeg) har en eller 2 enhancement shammys som ofte topper dmg meteret. Hvertfall top3... Tro meg, enhancement shammies har ikke mye å fare med mot rogues med mye hit og ap Offhand scaler jo ikke på langt nær så mye som en rogues sin offhand heller Endret 3. juli 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Enhancement shamaner er nå ikke så veldig lite populære i raid? Guildet jeg var med i før (som driver i ssc tror jeg) har en eller 2 enhancement shammys som ofte topper dmg meteret. Hvertfall top3... Tro meg, enhancement shammies har ikke mye å fare med mot rogues med mye hit og ap Offhand scaler jo ikke på langt nær så mye som en rogues sin offhand heller 8996342[/snapback] Joa, men shaman har jo litt mer partyabilityes enn rogue da... Bloodlust + totems tror jeg gjør at gruppa i det hele tatt tjener på å ha en shaman? har ikke sett noen regnestykker på det:P Største problemet er vel mangel på aggro reducing muligheter... Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Skal kjøpe litt enhancement oppstartsgear; hva bør jeg gå for av The oathkeeper (http://www.wowhead.com/?item=31299) og Crystalforged war axe(http://www.wowhead.com/?item=31291)? snakk om PVP. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 http://www.wowhead.com/?item=32663 (Apexis Cleaver) burde koste omtrent det samme og er jo litt bedre såvidt jeg veit. Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 driver å planlegger med respeccing.. siden jeg har en del +spell/healing http://www.wowhead.com/?talent=uEczV0hoZxV0buxsVk <- ok build for en 64? 8996052[/snapback] Ikke noen ideell levelingspec det der, skikkelig glasscannon... Om du gjør en bad pull så er du virkelig ute å kjøre. Jeg ville heller gått for: http://www.wowhead.com/?talent=GZxVcbq0sVuoZx0et som levelingspec og så videre ned mot NS, før jeg hadde respecca på 70 og fått Shamanistic rage. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg er enhancement nå, og snart maxa treet. Hva bør jeg da gå for? Resto? Skal brukes primært til lvling frem mot 70, da vurderer jeg elementa. Har lest endel strategier om elemental og det virker som beste mulige build for PVP. Eneste problemet er at jeg da bør samle på Elementalgear når jeg får Questgear i Outlands, noe som kan gjøre lvlinga litt treigere. :/ Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har hørt rykter om at når du enchanter offhanden din med Frostbrand regner den fortsatt procsjanse fra mainhand-våpenhastigheten din. Kan noen bevise/motbevise/utdype dette? Hvis det stemmer kan man gjøre mye koselig med en 2.80ish mainhand og 1.50ish offhand med windfury/frostbite. 8987572[/snapback] Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg er enhancement nå, og snart maxa treet. Hva bør jeg da gå for? Resto? Skal brukes primært til lvling frem mot 70, da vurderer jeg elementa. Har lest endel strategier om elemental og det virker som beste mulige build for PVP. Eneste problemet er at jeg da bør samle på Elementalgear når jeg får Questgear i Outlands, noe som kan gjøre lvlinga litt treigere. :/ 9002903[/snapback] Jeg ville selv gått Enhancement all the way. Shamanistic rage og watershield for teh win, lite downtime hvis du bruker slikt regelmessig. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hmm... jeg vil tro at enhancement shammys er DEN dårligeste klassen i PVP om dagen... ingen måter å komme ut av CC/slow (bortsett fra trinket), tåler fantastisk lite, lite mana, ikke så veldig mye damage heller:P BUFF!! Lenke til kommentar
Alucard_21 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Med grei pvp gear som f.eks arena eller andre ting.. Så re det ikke så ille med enhancement i pvp. Så klart nature swiftness er en must Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Men å skaffe PVPgearet blir et helvette hvertfall^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå