Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tydeligvis vært uoppmerksom, hva er nefet med Dualwield?

8946685[/snapback]

Downranka WF på offhand er nerfet.

8946717[/snapback]

Ikke nerfet. Fixed. Det var jo en bug.

Men en ting jeg lurer på er et kalkulasjonssystem på hvorvidt 2x 1-handere eller 1x 2-hander er best til standard PvE grinding av mobs. Skulle likt å sett den.

Lenke til kommentar
Hva er de beste våpenene for en lvl 49 twink dual wield shaman? Noen som har et fornuftig forslag?

8986743[/snapback]

hadde jeg vært deg ville jeg peiset på med 2x Flurry Axe ingenting er mer artig enn masse masse angrep på en gang :)

8986889[/snapback]

Ulempen med disse, slik jeg ser det, er en alt for rask attack speed (1.5). Dette stemmer dårlig med tanke på at alle anbefaler trege våpen for max skade med stormstrike.

Lenke til kommentar
Hva er de beste våpenene for en lvl 49 twink dual wield shaman? Noen som har et fornuftig forslag?

8986743[/snapback]

hadde jeg vært deg ville jeg peiset på med 2x Flurry Axe ingenting er mer artig enn masse masse angrep på en gang :)

8986889[/snapback]

Ulempen med disse, slik jeg ser det, er en alt for rask attack speed (1.5). Dette stemmer dårlig med tanke på at alle anbefaler trege våpen for max skade med stormstrike.

8987028[/snapback]

sant sant, men slik jeg ser det er twinks for morro og flurry procs+ windfury +++ vil være meg overlegent alt som finnes av fine trege 2hs. er det det du går etter, så er det bare å ignorere meg.

Lenke til kommentar
sant sant, men slik jeg ser det er twinks for morro og flurry procs+ windfury +++ vil være meg overlegent alt som finnes av fine trege 2hs. er det det du går etter, så er det bare å ignorere meg.

8987083[/snapback]

Nope, er ikke på jakt etter 2H's. Som sagt i første post er jeg dual wield.

Men ja, er enig i at 2x flurry med windfury høres gøy ut!

Lenke til kommentar

Jeg har hørt rykter om at når du enchanter offhanden din med Frostbrand regner den fortsatt procsjanse fra mainhand-våpenhastigheten din. Kan noen bevise/motbevise/utdype dette? Hvis det stemmer kan man gjøre mye koselig med en 2.80ish mainhand og 1.50ish offhand med windfury/frostbite.

Lenke til kommentar
Twinka shamanen min på 49 ganske lenge med Kang. Eide alt og alle... Skulla aldri levla videre... :cry:

8987246[/snapback]

de 2 shaman twinken jeg spiller sammen med har hennhåldsvis: Axe of Rin'ji x2 (20 str all around) og den andre har bonesnapper (samme stats som lvl 48 wsg sverd) og axe of rin'ji i offhand 2x crusader.

Lenke til kommentar
Twinka shamanen min på 49 ganske lenge med Kang. Eide alt og alle... Skulla aldri levla videre... :cry:

8987246[/snapback]

de 2 shaman twinken jeg spiller sammen med har hennhåldsvis: Axe of Rin'ji x2 (20 str all around) og den andre har bonesnapper (samme stats som lvl 48 wsg sverd) og axe of rin'ji i offhand 2x crusader.

8988530[/snapback]

Gikk ikke an å dual wielde med shaman når jeg twinka... DW er sikkert kjekt mot warriors og driuds, der du får stå å denge litt, men mot mages og stunlockrogues f.eks tror jeg 2H er bedre får å få litt burst.

Lenke til kommentar

Hvorfor har de fleste DW shamans på lvl 70 så lite hit? Som rogue har jeg 260hitrating + talents, mens de fleste shamans jeg har møtt på har bare 50-60 :S.

Det er omtrent ~4% hit :S Legger du til de ni prosentene dere får fra talents er det 13%. Fortsatt lite.

Anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...