Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt grei den. Jeg ville derimot fjerna sheildspec, siden du så o g si aldri kommer til å bruke skjold med den speccen. I tillegg vill jeg flyttet poengene fra imp ghost wolf og imp LS til Anticipation.  Også ville jeg jobbet meg nedover restotreet.

8845983[/snapback]

 

Ok, takk! Tenkte meg ikke om angående det med skjoldet :p

Men vil ha imp GW og IM LS, syns de er fine stats! :)

Lenke til kommentar
Ja, LB og CL... bruk også mye earthbind totem! Og seff shocks ved behov da... Og om du blir counterspella/silenca er det bare å gi opp å sette seg ned:(

8856735[/snapback]

vært å duella masse.. tapt alle.. :) klare ikke å få de ned til halvt liv en gang:/

Lenke til kommentar
Ja, LB og CL... bruk også mye earthbind totem! Og seff shocks ved behov da... Og om du blir counterspella/silenca er det bare å gi opp å sette seg ned:(

8856735[/snapback]

vært å duella masse.. tapt alle.. :) klare ikke å få de ned til halvt liv en gang:/

8856828[/snapback]

 

Skal du PVP er Restro den beste måten å specce :)

Synd med sånn er det.

Lenke til kommentar

Neh... Roll warlock, hunter eller rouge hvis du skal satse på noen PvP-karriære :p Shamanens dager som kongen på PvP-haugen er dessverre over, og det har det vært lenge. Ja, man kan bli en god PvP healer og supportklasse i et pre-made team, men å ha noen sjanse i random pug pvp med en elemental / enhancement shammie; da skal du ha dritbra gear i såfall :hmm:

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar
Neh... Roll warlock, hunter eller rouge hvis du skal satse på noen PvP-karriære :p Shamanens dager som kongen på PvP-haugen er dessverre over, og det har det vært lenge. Ja, man kan bli en god PvP healer og supportklasse i et pre-made team, men å ha noen sjanse i random pug pvp med en elemental / enhancement shammie; da skal du ha dritbra gear i såfall :hmm:

8857679[/snapback]

har 60 rogue 62 warlock å 62 hunter.:p

Lenke til kommentar
Warlock, hunter eller rogue? Det er mye mer i PvP enn damage. Shamans er på topp i arena, og det er svært få som bryr seg om 1v1, der disse tre klassene står sterkest ut.

8857968[/snapback]

 

Ehh ? Ja det mye mer i arena en Dmg. Men faen da. Heale i PVE og Heale i PVP....

Har gått lei av det. Det er en grunn til at shaman population er på bunn akkurat for øyeblikket. Vi har 2 andre specc's men de holder ikke i mål i TBC.

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar
Warlock, hunter eller rogue? Det er mye mer i PvP enn damage. Shamans er på topp i arena, og det er svært få som bryr seg om 1v1, der disse tre klassene står sterkest ut.

8857968[/snapback]

 

Ehh ? Ja det mye mer i arena en Dmg. Men faen da. Heale i PVE og Heale i PVP....

Har gått lei av det. Det er en grunn til at shaman population er på bunn akkurat for øyeblikket. Vi har 2 andre specc's men de holder ikke i mål i TBC.

8858715[/snapback]

 

hehe samme her, heale i pvp og pve blir litt vel mye.

 

Men men er vel ikke noe annet og gjør en og ha en alt man leger seg med som folk nevner her.

 

her er meg, hehe går i healing:

http://armory.wow-europe.com/character-she...moon&n=Draneika

Lenke til kommentar

Husker før TBC jeg... Da hadde jeg twinka shamanen min på lvl 49! Kan tro jeg eide da... Var alltid på topp av killing blow lista, og hadde ikke problemer med NOEN av klassene.. Bortsett fra veldig bra geara warriors som brukte pots ol... Hadde Kang the decapitator og masse annet bra gear... Skulle aldri levla videre:P

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva dere klager over egentlig.. Jeg har en godt oppgearet enhancement shammy. Jeg ligger stort sett alltid på topp på dmg meter i både karazhan og i gruul.. Enhancement shammy er dog best i raids, siden du vil trenge salvation og gjerne en shadowpriest i gruppen for å max'e dmg'en. Guilden min bygger selve dmg i raids opp på meg. Med andre ord, all melee dps er avhengig av å ha meg med for å kunne måle seg med castere. Enhancement shammy er noe av det viktigste for oss å ha med. Så slutt å klag om shamans. Spillet er gear dependant og sånn er det. Uten gear ville jeg ikke gjort mye skade, men sånn er det med alle klasser. Hvis ikke du liker klassen så reroll.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva dere klager over egentlig.. Jeg har en godt oppgearet enhancement shammy. Jeg ligger stort sett alltid på topp på dmg meter i både karazhan og i gruul.. Enhancement shammy er dog best i raids, siden du vil trenge salvation og gjerne en shadowpriest i gruppen for å max'e dmg'en. Guilden min bygger selve dmg i raids opp på meg. Med andre ord, all melee dps er avhengig av å ha meg med for å kunne måle seg med castere. Enhancement shammy er noe av det viktigste for oss å ha med. Så slutt å klag om shamans. Spillet er gear dependant og sånn er det. Uten gear ville jeg ikke gjort mye skade, men sånn er det med alle klasser. Hvis ikke du liker klassen så reroll.

8861481[/snapback]

 

Ja sant i PVE pomper det ut med DPS. Men problemet ligger også i vis du får aggro. Du har ikke noe aggro dump. å som jeg har opplevd trenger du ikke mange slag før du er død. prøv deg en tur i PVP som også finnes :ermm:

så skal du få see hvor lett det er ;)

Dog jeg mener at shaman er en "broken" class atm. Men dette er en stor diskusjon for tiden.

Lenke til kommentar
Ja sant i PVE pomper det ut med DPS. Men problemet ligger også i vis du får aggro. Du har ikke noe aggro dump. å som jeg har opplevd trenger du ikke mange slag før du er død. prøv deg en tur i PVP som også finnes  :ermm:

så skal du få see hvor lett det er ;)

Dog jeg mener at shaman er en "broken" class atm. Men dette er en stor diskusjon for tiden.

8865542[/snapback]

 

Visst er ikke shamaner så bra som de en gang var, men at de er "broken" er en stygg overdrivelse.

Dere har faktisk tre talenttrær som fungerer bra mer eller mindre.

 

Prøv gjerne å spille paladin, så får du se hva "broken" er.

Vi har ETT eneste tre som fungerer bra, og det er Holy.

 

Protection fungerer kun fint i lavere raids og heroics, fordi paladiner ikke klarer å tanke større ting utover uten å bli drept.

Retribution er et "dps" ( :ermm: ) spec som ingen vil ha med i raids, og er ikke noe å rope hurra for i pvp heller.

 

 

Jeg sier ikke at dere ikke er blitt nerfa ganske godt, men å syte og kalle klassen sin for "broken" når det finnes andre som har det mye verre, det blir bare feil.

Lenke til kommentar
Ja sant i PVE pomper det ut med DPS. Men problemet ligger også i vis du får aggro. Du har ikke noe aggro dump. å som jeg har opplevd trenger du ikke mange slag før du er død. prøv deg en tur i PVP som også finnes  :ermm:

så skal du få see hvor lett det er ;)

Dog jeg mener at shaman er en "broken" class atm. Men dette er en stor diskusjon for tiden.

8865542[/snapback]

 

Visst er ikke shamaner så bra som de en gang var, men at de er "broken" er en stygg overdrivelse.

Dere har faktisk tre talenttrær som fungerer bra mer eller mindre.

 

Prøv gjerne å spille paladin, så får du se hva "broken" er.

Vi har ETT eneste tre som fungerer bra, og det er Holy.

 

Protection fungerer kun fint i lavere raids og heroics, fordi paladiner ikke klarer å tanke større ting utover uten å bli drept.

Retribution er et "dps" ( :ermm: ) spec som ingen vil ha med i raids, og er ikke noe å rope hurra for i pvp heller.

 

 

Jeg sier ikke at dere ikke er blitt nerfa ganske godt, men å syte og kalle klassen sin for "broken" når det finnes andre som har det mye verre, det blir bare feil.

8865594[/snapback]

 

 

PVE messig ligger vi sånn midt på treet

PVP = 1 specc, restro. (kansje det samme til paladins ?)

Det at jeg synes at shaman's er en broken class er vel at jeg mener

vi er så forbanna ubalansert for tiden kontra andre classer. (jeg vet at paladins sitter i samme båt) Ikke ta meg feil, shaman i seg selv er en tøff å utfordrene klasse men mye må gjøres med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...